کد خبر: ۴۴۱۰۴
زمان انتشار: ۰۹:۱۳     ۱۸ اسفند ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سید محمد حسینی شاهرودی چهارشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سنندج اظهار داشت: امروز خوشبختانه سطح فرهنگ عمومی مردم بالا رفته و مردم ایران از لحاظ معلومات نسبت به بسیاری از افراد خواص جوامع دیگر در جایگاه بالاتری هستند.

وی با اشاره به افزایش آرای ماخوذه مردم استان در انتخابات 12 اسفند افزود: این مهم بیانگر حضور فعالانه مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه در عرصه سیاسی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: باید مسئولان در جواب تشکر از مردم امنیت و آرامش را برای آنها به ارمغان بیاورند و خدمات لازم را به مردم ارائه دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان رفع مشکلات مردم و توجه به خواسته‌های آنها را امری ضروری خواند و بر توجه به این مهم تاکید کرد.

شاهرودی اضافه کرد: استان کردستان دارای استعدادهای زیادی در تمامی زمینه‌ها به ویژه ابعاد فرهنگی و اقتصادی است و باید در راستای توسعه و پیشرفت این استان تلاش کرد.

وی با اشاره به اینکه حضور حماسی مردم در انتخابات دشمنان را مایوس کرد، یادآور شد: دشمنان فکر می‌کردند هیچ قدرتی نمی‌تواند در برابر آنها بایستد غافل از اینکه مردم با اراده آهنین خود ترس و وحشت را در دل آنها ایجاد کرده و قدرت خود را بهتر از همیشه به رخ دشمنان می‌کشند.

وی تصریح کرد: دشمن از جنگ سرد به جنگ نرم روی آورد اما باز هم شکست خورد و دستش همچنان از همه چیز کوتاه شد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین به اهمیت و جایگاه فرهنگ در استان اشاره کرد و گفت: باید وقت و زمان زیادی صرف شود تا فعالیت‌های فرهنگی بتواند اثرات خود را در این منطقه برجای بگذارد.

حجت‌الاسلام شاهرودی برنامه‌ریزی برای پیشرفت فرهنگ عمومی مردم و بازگشت به فرهنگ اسلامی و ملی را نیز ضروری خواند و گفت: باید در این راستا همت مضاعف صورت گیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها