کد خبر: ۴۳۹۳۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۱     ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه خبری آتی نیوز، محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس از همان اولین روزی که سکان هدایت و مدیریت باشگاه بزرگ پرسپولیس را در دست گرفت، در انتظار روزی بود که بتواند با سلیقه و توانمندی خودش تیم پرسپولیس را از ابتدای یک فصل برای حضور قدرتمند در فوتبال ایران آماده کند.

مدیرعامل سرخ پوشان پر هوادار تهران از سرمربی ترک تبار تیمش خواسته تا هرچه زودتر سبد خریدش را برای فصل بعد آماده کرده و لیست خریدی را مکتوب تحویل او داده تا وی برای بستن تیمی قدرتمند اقدام کند.
 
بر اساس همین گزارش شنیده شده که دنیزلی هم در این خصوص تا همین جا هم خیلی بی کار نبوده و در کنار آماده کردن پرسپولیس برای حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا، نیم نگاهی هم به تهیه لیست خرید فصل آینده داشته. هرچند که دنیزلی هنوز رسما لیستی را در این زمینه به رویانیان نداده، اما خب شنیده می شود که در این لیست که قرار است به زودی و احتمالا قبل از فرا رسیدن عید نوروز به رویانیان تحویل داده شود، نام بازیکنان بزرگی چون پژمان نوری، ایمان مبعلی، آرش برهانی، رضا نوروزی، محمد غلامی، هادی عقیلی، محمدرضا خلعتبری و حنیف عمران زاده هم وجود دارد. اما جالب تر از همه این اسامی می توان به نام جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی کشورمان که در گذشته هایی نه چندان دور سابقه شاگردی دنیزلی در تیم پاس تهران را داشته هم اشاره کرد. هرچند بسیار بعید به نظر می رسد که بازیکن توانمند تیم اوساسونای اسپانیا حالا حالا ها برای ادامه فوتبالش به ایران باز گردد، اما خب به هرحال دنیزلی نیم نگاهی هم به در اختیار گرفتن این بازیکن دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها