کد خبر: ۴۳۷۱۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۵     ۱۷ اسفند ۱۳۹۰
 پرویز مظلومی با بردی که مقابل الاتفاق عربستان به دست آورد به لحاظ کسب پیروزی در بازی‌های بین‌المللی استقلال بالاتر از مربیانی مثل قلعه نویی و مرفاوی قرار گرفت.
 
به گزارش اولین پایگاه تخصصی فوتبال پارس فوتبال دات کام، مظلومی 4 پیروزی همراه استقلال در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده که دو برد مربوط به سال گذشته است، هر چند که این مربی در فصل قبل ناکام ماند و استقلال حتی از گروهش نیز صعود نکرد. مظلومی سال گذشته 2 پیروزی مقابل النصر عربستان و پاختاکور ازبکستان به دست آورد و در حالی که 8 امتیاز از بازی‌های خود داشت تنها به خاطر پیروز نشدن با نتیجه بهتر در بازی آخر هم امتیاز با النصر عربستان از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.
صمد مرفاوی سرمربی سابق استقلال هم که با استقلال از گروه آسیایی صعود کرده بود تنها 3 پیروزی مقابل تیم‌های الاهلی (رفت و برگشت) و الغرافه به دست آورده بود که از این حیث پایین‌تر از مظلومی قرار دارد. میان مربیان آسیایی استقلال اما امیر قلعه‌نویی وضعیت بدتری دارد. قلعه‌نویی حتی در 3 بازی خانگی که روی نیمکت استقلال نشست نتوانست حتی یک پیروزی را هم با استقلال صاحب بشود و با کسب 3 تساوی، کارنامه ضعیفی را از خود بر جای گذاشت. تیم او در شرایطی در آسیا حذف شد که حتی از مرحله گروهی هم بالا نیامد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها