کد خبر: ۴۳۷۰۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
دروازه‌بان بوسنیایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «هرکسی که مقابل الهلال درون دروازه بایستد کار سختی خواهد داشت.»

 مهرداد پولادی در خصوص دیدار فردای پرسپولیس و الهلال عنوان کرد: «در بهترین شرایط قرار دارم و تمام بازیکنان نیز از لحاظ روحی و روانی آمادگی کامل دارند. پس از بازی رسمی که برای تیم ملی انجام دادم امیدوارم در پرسپولیس نیز موثر باشم.»
وی ادامه داد: «الهلال تیم بسیار خوبی است و برابر پرافتخارترین تیم آسیا روبرو خواهیم شد اما ما هم پرسپولیس هستیم و آمده‌ایم امتیاز بگیریم. اگر بتوانیم تمرکز و دقت داشته باشیم قطعا با دست پر به ایران بازخواهیم گشت.»
 

* زاید: دلم برای گل‌زنی برای پرسپولیس تنگ شده است
ایمون زاید گفت: «بعد از گل‌زنی در دربی دچار مصدومیت شدم، اما در حال حاضر مشکلی ندارم و می‌توانم بازی کنم. دلم برای گل‌زنی برای پرسپولیس تنگ شده است.»
وی در مورد بازی فردا با الهلال گفت: «این تیم را به خوبی می‌شناسیم و آنها همیشه تیم قدرتمندی بوده‌اند. اگر فرصت حضور پیدا کنم مفید خواهم بود. دوست دارم اولین قدم را در آسیا محکم برداریم و امیدوارم باز هم بخشی از اتفاقات دربی برای پرسپولیس رقم بخورد.»
 

* نورمحمدی: با بازگشت شیث و نصرتی قوی‌تر می‌شویم
رضا نورمحمدی در خصوص دیدار فردای پرسپولیس برابر الهلال در چارچوب هفته اول لیگ برتر قهرمانان آسیا اظهار داشت: «بازی بسیار دشواری داریم و می‌توان گفت که فینال زودرس در گروه خود را برگزار خواهیم کرد. تدارک لازم برای این بازی دیده شده و ما برای پیروزی به میدان خواهیم رفت.»
وی ادامه داد: «با تیم کامل به مصاف الهلال می‌رویم. نماینده عربستان مهاجمان خوبی دارد اما با بازگشت نصرتی و شیث خط دفاعی پرسپولیس کامل شده است. شیث و نصرتی مدتی دور از ما بودند اما با بازگشت آنها قوی‌تر می‌شویم و دیگر کمبودی نداریم.»
اگر بتوانیم کنار یکدیگر بازی کنیم بهترین خط دفاعی را خواهیم ساخت. دروازه‌بان جدیدی هم که جذب کرده‌ایم خوب است و همچون دو گلر گذشته به خوبی عمل می‌کند.
نورمحمدی تصریح کرد: «در این دیدار اول به فکر یک امتیاز خواهیم بود و اگر بتوانیم به پیروزی برسیم خیلی خوب می‌شود. با سخت‌ترین حریف خود در این گروه روبرو می‌شویم و امیدوارم بتوانیم دست پر به ایران بازگردیم. اگر الهلال از ما شناخت دارد ما نیز آنها را به خوبی می‌شناسیم.»
 

* هوشیار: با بودن معمارزاده و ادکوویچ حضورم در ترکیب سخت است
حسین هوشیار اظهار داشت: «با اردوی با نشاطی که در قطر داشتیم و انجام دو جلسه تمرین در روز سرحال و آماده هستیم. بازی‌های الهلال را آنالیز کردیم، آنها تیم خوبی هستند، اما در دفاع مشکلات زیادی دارند.»
وی افزود: «باید دفاع را از زمین حریف انجام دهیم و اگر مهاجمان ما هوشیار باشند، می‌توانند دروازه الهلال را باز کنند و باید از نقطه ضعف آنها نهایت استفاده را ببریم. آنها در دفاع مشکل دارند.»
دروازه‌بان پرسپولیس درباره اینکه آیا امیدوار است در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد یا خیر، گفت: «با حضور معمارزاده و ادکوویچ حضور من سخت به نظر می‌رسد، اما به نظر دنیزلی کاملاً احترام می‌گذارم. همه ما یک ‌هدف داریم و آن هم شکست الهلال است و مهم نیست که من باشم یا نباشم.»
 

* ادکوویچ: هر کسی درون دروازه‌بان پرسپولیس باشد کار سختی دارد
ادکوویچ گفت: «در مدتی که در پرسپولیس حضور دارم با شرایط این تیم به خوبی آشنا شده‌ام. بازی سختی برابر الهلال داریم و شاید این مسابقه سخت‌ترین دیدار ما در این مرحله باشد. با این حال اردوی قطر به هماهنگی بیشتر تیم کمک زیادی کرد.»
وی در مورد احتمال حضورش در بازی فردا گفت: «به نظر دنیزلی احترام می‌گذارم و مشکلی ندارم. او مرا آزمایش کرده و شناخت دارد. هرکسی در بازی فردا درون دروازه بایستد کار سختی مقابل ویلهمسون سوئدی خواهد داشت، چرا که او مهاجم خطرناک و فرصت طلبی است.»
دروازه‌بان پرسپولیس عنوان کرد: «بازیکنان خوب ما مانند علی کریمی می‌توانند از ضعف دفاع الهلال استفاده کنند. از بازی در زمین حریف ترسی نداریم.»
 

* زارع: اگر بخواهیم به یک امتیاز فکر کنیم بازنده خواهیم بود
مازیار زارع در خصوص دیدار فردای پرسپولیس برابر الهلال عربستان گفت: «کار بسیار سختی داریم. الهلال تیم بزرگی است و سرمایه‌گذاری خوبی انجام داده و در زمین خود بازی می‌کند.»
وی ادامه داد: «شرایط پرسپولیس خوب است و با آمادگی کامل به مصاف الهلال می‌رویم. الهلالی‌ها ترس خاصی از ما دارند، زیرا ما تیم کوچکی نیستیم.»
زارع با اشاره به برگزاری اردوهای مستمر خاطرنشان کرد: «چندین هفته است که در اردو هستم و حدود 22 روز تمرینات خوبی انجام دادم و شرایط بسیار خوبی دارم.»
وی گفت: «هر روز فیلم بازی الهلال را می‌دیدیم و شناخت کافی از این تیم داریم. هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید الهلال تیم خوبی نیست اما با این وجود این تیم نقطه ضعف‌هایی نیز دارد. اگر بتوانیم فشار لازم را بیاوریم می‌توانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.»
زارع تصریح کرد: «برگزاری اردوی قطر به تیم کمک کرد زیرا این کشور از لحاظ آب‌وهوایی به عربستان نزدیک است.»
بازیکن پرسپولیس درباره رضایت سرخ‌پوشان از کسب یک امتیاز این دیدار یادآور شد: «اگر بخواهیم به یک امتیاز فکر کنیم بازنده خواهیم بود باید برای پیروزی به میدان برویم تا اگر یک درصد هم چنین اتفاقی رخ نداد بتوانیم با یک امتیاز به ایران بازگردیم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها