کد خبر: ۴۳۶۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
هافبک پرسپولیس در واکنش به اظهار نظر مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: ‌فتح‌الله‌زاده از ۲ سال پیش دنبالم بود اما من پرسپولیسی‌ام.

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی فارس به ریاض در خصوص دیدار فردا با الهلال تصریح کرد: بازی سنگینی داریم زیرا الهلال جزء تیم‌های خوب آسیا محسوب می‌شود و از ملی‌پوشان زیادی در ترکیب تیمش بهره می‌برد .

وی در خصوص شناختش از نماینده عربستان گفت:‌ چندین بازی این تیم را از طریق سی‌دی تماشا کرده‌ایم و امیدواریم در بازی فردا به ۳ امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که فتح‌الله‌زاده اعلام کرده در صورتی که پرسپولیسی‌ها برهانی را می‌خواهند باید کریمی و نوری را به استقلال بدهند، اظهار داشت: بازیکنانی که پرسپولیسی هستند، به استقلال نمی‌روند. فتح‌الله‌زاده ۲ سال پیش به دنبال من بود که به استقلال بروم اما من الان یک پرسپولیسی‌ام و تمام تمرکزم روی این تیم است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
امین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
۰
۰
فتح الله زاده اگر همه استقلال هم به پرسپولیس بده، یک لنگ کفش کریمی هم بهش نمیدیم. واقعا باید مثل فتح الله زاده پر رو باشید تا اینجوری به آقایان کریمی و نوری توهین کنید . بک به این پر رویی فتح الله زاده...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها