کد خبر: ۴۳۶۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
در حال حاضر تلاش ها براي شناسايي خانه و مخفيگاه مرد مزاحم ادامه دارد تا پس از دستگيري، اين مرد روانه زندان شود. بر اساس آنچه از پيام هاي تهديدآميز مشخص است، انگيزه مرموز وي است. اين مرد در پيامهاي تهديدش انگيزه هاي مرموزي را مطرح مي كند كه عجيب به نظر مي رسد.
آفتاب: تهمينه ميلاني تهديد به قتل شده است؟! اين كارگردان و تهيه كننده سرشناس نمي داند به كدامين گناه و كينه در شرايط خطرناكي قرار گرفته است!؟ زندگي اين زن هنرمند از چندي پيش توفاني شده است چرا كه گروهي ناشناس و نامرئي با روش هاي مختلفي وي را تهديد به مرگ مي كنند و سعي دارند به وي ضربه بزنند.

پيامك هاي تهديدآميز، نخستين گام مزاحمان تهمينه ميلاني، براي به وحشت انداختن وي بود و در حاليكه تصور مي شد تهديد ها در همان حد SMS بماند اما شكستن شيشه هاي خودروي اين كارگردان سرشناس نشان داد كه خطر بر سر وي و خانواده اش سايه افكنده است.

اين هنرمند هر بار شيشه خودرويش را تعويض مي كرد باز با حمله گروه ناشناس مواجه مي شد به گونه اي كه مشخص بود تهديدكنندگان وي را تعقيب مي كنند و در جاهاي مختلف شيشه خودرويش را مي شكنند. در پيامك ها آشكارا نوشته شده بود كه «تو را خواهيم كشت!» و تهمينه ميلاني كه مي ديد تهديد ها جدي هستند چاره اي نديد جز مراجعه به پليس و طرح شكايت تا از اين فضاي وحشتناك نجات يابد. ميلاني كه گفتار جسورانه اي دارد اين بار وقتي پاي در كلانتري 101 تجريش گذاشت پريشان و نگران بود. وي به مأموران گفت كه با هيچ كس اختلافي ندارد و نمي تواند مظنون را معرفي كند.

پليس با دستور بازپرس پرونده از دادسراي شميرانات تهران، دست به تجسس هاي اطلاعاتي ويژه اي زد و در حالي كه پي برده بود عامل تهديدات آشنايي كاملي به محل زندگي تهمينه ميلاني دارد، رفتارهاي وي را تحت نظر گرفت و توانست ردپايي از يك مرد را به دست آورد. با وجود اين سرنخ قوي، مأموران نتوانستند عامل تهديد ها را دستگير كنند و پرونده پس از صدور كيفرخواست در اختيار قاضي شعبه 1054 دادگاه جزايي و عمومي تهران قرار گرفت.

عامل تهديد با عدم حضور در جلسه دادگاه باز ناشناس ماند تا اين كه قاضي در حكمي غيابي وي را بخاطر توهين و تهديد به تحمل 91 روز زندان و 74 ضربه شلاق محكوم كرد. اين پرونده پس از صدور حكم در اختيار شعبه چهارم اجراي احكام كيفري دادسراي ناحيه تهران و محكوم تحت تعقيب قضايي قرار گرفت.

بنابراين گزارش در حال حاضر تلاش ها براي شناسايي خانه و مخفيگاه مرد مزاحم ادامه دارد تا پس از دستگيري، اين مرد روانه زندان شود. بر اساس آنچه از پيام هاي تهديدآميز مشخص است، انگيزه مرموز وي است. اين مرد در پيامهاي تهديدش انگيزه هاي مرموزي را مطرح مي كند كه عجيب به نظر مي رسد.

سكوت تهمينه ميلاني

به گزارش روزنامه ايران ،وقتي خبرنگار شوك با تهمينه ميلاني تماس گرفت، وي كه بشدت مشوش به نظر مي رسيد با بيان اينكه وي و خانواده اش چند ماهي تحت تأثير اين مزاحمت ها و تهديد ها قرار داشتند از بيان توضيحات بيشتر خودداري كرد و گفت: فقط اميدوارم قوه قضائيه و پليس براي دستگيري اين مرد يا افراد جديت نشان دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها