کد خبر: ۴۳۵۰۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۶ اسفند ۱۳۹۰
از آن روزی که جلسه پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در یکی از سفره خانه های تهران برگزار شد و در آن خیلی از پرسپولیسی های قدیمی و تازه وارد حضور داشتند، چند هفته ای می گذرد. جلسه ای که در آن حسین هدایتی با تلاش های بی وقفه علی پروین لحظاتی کنار محمد رویانیان قرارگرفت اما در نهایت راهی برای بازگشت به پرسپولیس پیدا نکرد.
فردا،با این حال تعدادافراد حاضر در آن جلسه آنقدر زیاد بود که دیالوگ های رد و بدل شده میان آنها بتواندچند هفته بعد هم سر و صدا ایجاد کند. حمید استیلی و امیر عابدینی، دو نفر ازپرسپولیسی هایی بودند که در آن جلسه دقایقی به صورت خصوصی با هم گفت و گو کردند.مکالمه ای که جزئیات آن برای نخستین بار منتشر می شود.



یکی از منابع نزدیکبه عابدینی درباره این گفت وگوی دو نفره میان مدیرعامل باشگاه داماش و سرمربی سابقپرسپولیس به فردا نیوز می گوید:«عابدینی در آن جلسه از استیلی خواسته که خودش رابرای هدایت داماش آماده کند. داماش این روزها شرایطش بحرانی است و مهدی تارتار بهشدت با بازیکنان تیم به مشکل خورده؛ به همین دلیل او به سرمربی سابق پرسپولیس گفتهکه خودش را آماده کند تا اگر تارتار پس از شروع لیگ در دو بازی نتیجه نگرفت،استیلی جایش را در این تیم بگیرد.»

جالب اینجاست که دراین میان خود استیلی هم برای پذیرفتن این پیشنهاد چندان بی میل نیست. او پس ازپیشنهاد عابدینی، با چند نفر از نزدیکان داماش تماس گرفته و از آنها درباره شرایطتیم سؤال کرده که پاسخ آنها جالب بوده:« اگر به داماش بیایی از نظر مهره و بازیکنمشکلی نداری؛ چون در همه پست ها به اندازه کافی بازیکن هست اما مشکل اصلی، مسالهمالی تیم است که آن هم اگر بتوانی با بازیکنان به یک تعامل دو جانبه و مثبت برسی،تا پایان فصل مشکلی ایجاد نمی کند.»

برآیند این صحبت هاباعث شده که سرمربی سابق پرسپولیس نسبت به پذیرش هدایت داماش در صورت تداوم ناکامیهای تارتار دو دل شود. با این حال نزدیکان به تیم گیلانی معتقدند استیلی در نهایتقید مسائل مالی را خواهد زد و هدایت داماش را تا پایان فصل بر عهده خواهد گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها