کد خبر: ۴۲۹۸۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۱۱ شهريور ۱۳۹۶
وزارت دفاع استونی از ناتو خواست تا نیروهای خود را به حالت آماده‌باش کامل درآورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، ریو تراس، فرمانده نیروهای مسلح استونی گفت: در شرایط کنونی حساس، ناتو باید آمادگی کامل خود را حفظ نماید و در صورت تغییر ناگهانی شرایط منطقه، آمادگی واکنش سریع در برابر هر تجاوز را داشته باشد.

وی با اشاره به رزمایش روسیه و بلاروس در نزدیکی مرزهای استونی تاکید کرد، احتمال مداخله نظامی در کشورهای حوزه بالتیک و لهستان بسیار ضعیف است اما باید نیروهای نظامی ناتو هوشیاری کامل خود را حفظ کنند.

قرار است رزمایش مشترک روسیه و بلاروس از ۱۴ تا۲۰ سپتامبر در بلاروس برگزار شود که براساس اعلام وزارت دفاع روسیه، ۷۲۰۰ نفر نیروی نظامی بلاروس و ۵۵۰۰ نفر نیروی نظامی روسیه تمرینات گسترده نظامی را برگزار خواهند کرد.

همچنین در این رزمایش یک‌هفته‌ای جدیدترین ادوات جنگی از جمله ۲۵۰ دستگاه تانک، 10 فروند ناو جنگی و بیش از هفتاد فروند هواپیمای نظامی شرکت دارند.

کشورهای حوزه بالتیک و لهستان که در همسایگی بلاروس و روسیه قرار دارند، برگزاری این رزمایش را تهدیدی جدی برای امنیت ملی خود قلمداد کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
تهدید
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۳۰ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۶
۰
۰
جالب است ، امریکا و کره جنوبی و ژاپن در خط مرزی کره شمالی مانور نظامی برقرار میکنند و شب تا به صبح دم از گزینه نظامی علیه کره شمالی ، ایران و حزب الله و سوریه می زنند اما سازمان ملل و ....همه در خواب حماقتند اما استونی بی مقدار که در مرز با بالاروس است نسبت به مانور نظامی بالروس با کشور هم پیمان خود -روسیه- ، ناتو را به اماده باش نظامی فرامی خواند!
و امریکا هم اعلام حمایت از آن!
تهدیدات آمریکا و ناتو علیه کشورهای مستقل نباید پاسخ داده شود اما مانور دو کشور متحد باید ناتو را به حالت امادهباش درآورد! و این از عجایب حماقت دولتمردان متحد امریکاست!
مثل عربستان و بحرین در کشتار و سرکوب مردم بحرین و امارات و عربستان در کشتار مردم مظلوم یمن که مورد حمایت امریکاست!
اما نابودی تروریست ها توسط دولتهای عراق و سوریه و لبنان با کمک ایران و روسیه و به دعوت دولتهای رسمی این دو کشور و در حمایت از حفظ تمایت و ملتهای آنها، تهدید علیه منافع این سه دولت بی مقدار عربستانی - اماراتی - بحرینی و امریکا جنایتکار است!!!
حکایت دنیای امریکا، حکایت زور است...امریکا مثل سگی است که وقتی پارس می کند و حمله ور می شود نباید از او ترسید بلکه باید محکم تو سر و دهنش بزنی تا عقب بکشد و حتما و قطعا عقب می کشد و تقاضای مذاکره می دهد!
سوریه و عراق میدان عمل چنین تاکتیکی است!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها