فارنت، مسئولان شرکت پورشه یک پورشه کایمناس خاص را تدارک دیده و تصویر
پروفایل تمامی ۲ میلیون کاربری که صفحه پورشه را در فیسبوک لایک زدهاند
بر روی آن چسباندهاند. اگر چه نهایتا پورشه کایمن بدست آمده از چسباندن
تصویر پروفایل ۲۱ میلیون کاربر چندان زیبا به نظر نمیرسد اما این اقدام
شیرینکاری تبلیغاتی جالبی به حساب میآید.
این
شرکت حتی صفحه اینترنتی خاصی را بدین منظور ایجاد کرده و کافیست کاربرانی
که صفحه پورشه را لایک زدهاند نام خود را در این صفحه جستجو کنند و ببینند
که چقدر خوش شانس هستند و عکس پروفایل صفحه فیسبوک آنها بر روی کجای بدنه
این پورشه قرار گرفته است.
این
کاربران همچنین امکان به اشتراکگذاری عکس خود بر روی بدنه پورشه را دارند
و این شرکت این پورشه کایمن خاص را از ۲۷ ژانویه در موزه پورشه در
اشتوتگارت به نمایش گذاشته است و البته کاربرانی که فرصت و امکان بازدید از
آن را ندارند به اندازه کافی میتوانند بر روی این اتومبیل برای پیدا کردن
و دیدن تصویر پروفایل دوستان و سایر افراد در صفحه مخصوص آن در وبسایت
پورشه وقت بگذارند.