کد خبر: ۴۲۶۱۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۷     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰
سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: «بعد از بازی با پرسپولیس بسیار ناراحت بوده و خون به مغزم نرسید. نباید تحت هر شرایطی چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کردم حتی اگر حق هم با من بود.»
به گزارش مهر، عبدالله ویسی با بیان اینکه تمرینات تیمش از روز جمعه شروع می‌شود و بازیکنان این تیم برای برپایی اردوی آماده‌سازی روز یکشنبه راهی جزیره کیش می‌شوند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: «هدف ما این است که در هفته‌های پایانی لیگ نتایج خوبی را برابر حریفان به دست آورده و ضمن حفظ جایگاه‌مان در بالای جدول، آن را ارتقا دهیم.»
وی در مورد رفتار و صحبت‌هایش بعد از بازی صبای قم برابر پرسپولیس اظهار داشت: «پس از آن بازی خیلی ناراحت بودم و خون به مغزم نرسید. البته نباید تحت هر شرایطی چنین حرف‌هایی را مطرح می‌کردم حتی اگر حق هم با من بود.»
سرمربی تیم فوتبال صبای قم در مورد اینکه حرف‌های کارشناس برنامه 90 را قبول کرده و به نظرات این کارشناس داوری احترام گذاشته است، افزود: «در این چند روز متوجه شدم مردم اینگونه صحبت کردن را بیشتر دوست دارند. این تجربه بسیار خوبی برایم بود که مقابل مشکلات صبرم را بالاتر برده و همیشه طوری حرف بزنم که کسی از بابت آن ناراحت نشود.»
وی در این خصوص اضافه کرد: «باید طوری دیگر از حقم دفاع کرده و قوی‌تر باشم. اینکه بخواهم نتیجه تیم را لوث کنم و اشتباهات داور را عامل ناکامی تیم بیان کنم، حتی اگر صددرصد هم حق با من باشد، اقدام خوبی نیست، بالاخره در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.»
ویسی در پایان گفت: «هرچند پس از بازی با پرسپولیس ناحق نگفتم و همه در برنامه 90 دیدند حق تیم صبا ضایع شد اما خیلی تند حرف زدم و به خاطر آن حرف‌ها از خودم بدم آمد. باید از این تجربه استفاده کنم و ظرفیتم را بالاتر ببرم زیرا در فوتبال ممکن است این اشتباهات به سود ما هم رخ دهد، گرچه تا امروز چنین اتفاقی نیفتاده است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها