کد خبر: ۴۲۵۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

حسن آذرمهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گناباد اظهار کرد: با انصراف ذبیح‌الله خلوصی‌راد یکی از کاندیداهای گناباد، که سال‌ها به عنوان مدیرکل میراث فرهنگی خراسان بزرگ فعالیت داشته است، تعداد نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان به هشت نفر کاهش یافت.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گناباد گفت: آقای خلوصی‌راد در جمع همه کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ضمن عذرخواهی از مردم شریف گناباد و بجستان انصراف خود را از ادامه کاندیداتوری نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

آذرمهری با اعلام برنامه سخنرانی کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل مصلی گناباد یادآور شد: با حضور کاندیداها و مسئولان ستادهای آنان مراسم قرعه‌کشی برای انتخاب زمان سخنرانی هر کاندیدا برگزار شد.

وی افزود: بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته برنامه زمانبندی سخنرانی کاندیدها در محل مسجد جامع و مصلای امام خمینی گناباد اعلام شد.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گناباد افزود: برای سخنرانی در مساجد بیدخت و کاخک، کاندیداها با هماهنگی مسئولان همان مناطق برنامه خود را تنظیم می‌کنند.

آذرمهری گفت: مراسم قرعه‌کشی برای مسجد جامع بجستان نیز در محل فرمانداری بجستان برگزار شد.

وی تصریح کرد: برای اخذ آرای مردم، 89 صندوق ثابت و سیار در این حوزه انتخابیه در نظر گرفته شده است که از این تعداد 48 صندوق به گناباد، 17 صندوق به بخش کاخک و 24 صندوق به شهرستان بجستان اختصاص دارد.

آذرمهری با بیان اینکه 24 صندوق به شکل محدود حالت سیار داشته و به طور مثال چند روستا را پوشش می دهند گفت: برای بخش مرکزی گناباد و بخش کاخک این شهرستان و نیز برای بخش مرکزی بجستان و بخش یونسی این شهرستان نیز هر کدام یک صندوق سیار اخذ رای در نظر گرفته شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها