کد خبر: ۴۲۵۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

فتح‌آقا محمداوغلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: رقابت 9 کاندیدای تایید صلاحیت شده برای راهیابی به بهارستان در این شهرستان آغاز شده که امیدواریم در این دوره نیز همانند سایر دوره‌ها شاهد انتخاباتی پرشور و شعور در مشگین‌شهر باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این کاندیداها از صبح امروز رقابت نفس‌گیر و تبلیغات علنی خود را آغاز کرده‌اند که تلاش شده است فضای خوبی برای تبلیغات 9 کاندیدای تایید صلاحیت شده در شهرها، بخش‌ها و روستاهای مشگین‌شهر فراهم شود.

وی اسامی تایید صلاحیت شدگان را یادآور شد و خاطرنشان کرد: خلیل آقایی، یونس اسدی، محمود عباس‌زاده مشگینی(انتقالی از تهران)، ولی ملکی، سیدعلی موسوی، اباذر شاهی، علیرضا فتحی، نادر قربانی، محمد باقری نامزدهای شرکت کننده در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مشگین‌شهر هستند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان مشگین‌شهر تعداد رد صلاحیت شده‌ها را نیز سه نفر اعلام کرد و افزود: در شهرستان مشگین‌شهر 157 صندوق رای که 69 مورد آن ثابت و 88 صندوق نیز به شکل سیار است برای حضور باشکوه مردم پیش‌بینی شده است.

محمداوغلو از فعالیت 2 هزار و 500 مجری و دست‌اندکار انتخابات نیز در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: این نیروها در یک حوزه انتخابیه اصلی و سه حوزه فرعی فعال خواهند بود.

وی به تمام کاندیداها توصیه کرد: با توجه به آغاز تبلیغات از اقدامات غیرقانونی نظیر تخریب و بداخلاقی‌های انتخاباتی، افترا، تهمت و برخی شیوه‌های غیراسلامی و انسانی پرهیز کرده و در فضای آرام بستر مشارکت حداکثری را فراهم آورند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها