کد خبر: ۴۲۴۹۷۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۵     ۰۸ تير ۱۳۹۶
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: بجای اینکه به فکر تفکیک وزارتخانه صنعت باشیم باید تمام تلاش خود را درجهت ادغام وزارتخانه‌های دیگر به کار ببندیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت جوانان ایران گفت: بجای اینکه به فکر تفکیک وزارتخانه صنعت باشیم باید تمام تلاش خود را درجهت ادغام وزارتخانه‌های دیگر به کار ببندیم.
 
سید علی صدری رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت جوانان ایران، در رابطه با تفکیکی وزارتخانه صنعت و بازرگانی، گفت:عواملی چون چابک سازی و جوانگرایی در دولت و کوچک کردن هرچه بیشتر آن از جمله مهمترین فاکتورهایی است که باعث رونق اقتصادی در کشور می شود.
 
وی در ادامه افزود:بجای اینکه به فکر تفکیک وزارتخانه صنعت باشیم باید تمام تلاش خود را درجهت ادغام وزارتخانه های دیگر به کار بندیم.
 
صدری با رد این موضوع که عریض و طویل بودن وزارت صنعت و تجارت موجب پایین آمدن کارایی آن شده است،تصریح کرد:بحث عریض و طویل بودن،بهانه است و اگر مدل های مختلف را درجهان را بررسی کنیم ،خواهیم دید که در هیچ جای دنیا یک وزارتخانه به چند وزارتخانه تفکیک نمی شود.
 
رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت جوانان ایران اضافه کرد:بعنوان مثال در کشور ترکیه با وجود رشد خوب صنعتی،وزارت صنعت و علوم در هم ادغام شده است.
 
وی با اشاره به اینکه تفکیک وزارت صنعت بازگشت به عقب است ،تاکید کرد:کشورهای پیشرفته دنیا این مسیر را طی کرده اند و بهتر است که با توجه به تجربیات آنها ،مانیز تصمیم درستی در این رابطه اتخاذ کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها