کد خبر: ۴۲۴۲۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۱     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
تیم ملی فوتبال ایران در آستانه برگزاری دیداری دوستانه با تیم ملی اردن، روز چهارشنبه آخرین تمرین روی چمن خود را در مجموعه ورزشی باشگاه ایرانیان شهر دوبی در امارات عربی متحده برگزار كرد.
ایرنا، 'كارلوس كی روش' سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، تمرین امروز (چهارشنبه) را با تداوم بازی تهاجمی و این بار با گردش سریع توپ از نقاط مختلف زمین و رساندن توپ به محوطه جریمه حریف بارها تكرار كرد.

تیم ملی فوتبال كشورمان در ششمین روز حضور در اردوی آمادگی در شهر دوبی امارات عربی متحده، دو ساعت زیر نظر 'كارلوس كی روش' سرمربی تیم ملی و دیگر اعضای كادر فنی به تمرینات فنی و تاكتیكی فشرده ای پرداخت.

'كارلوس كی روش' در تمرین امروز پس از گرم كردن بازیكنان، با تقسیم آنان به دو گروه، ابتدا بازی و گردش سریع توپ با استفاده از دست را برای تمركز بیشتر بازیكنان در دستور كار قرار داد.

كی روش، سپس به انجام تمرینات تاكتیكی و حركت توپ از دروازه و بیشتر در كناره های زمین تا محوطه جریمه حریف پرداخت و تا پایان تمرین، بارها برنامه های فنی خود را برای بازیكنان پیاده و گوشزد كرد.

تمرین امروز با حضور تمامی اردونشینان تیم ملی انجام شد و دروازه بان های تیم ملی نیز در تمرینات گروهی شركت داشتند.

كی روش به همراه كادر فنی قرار است عصر امروز (چهارشنبه) فیلم آخرین بازی تیم ملی فوتبال اردن را برای بازیكنان تیم كشورمان آنالیز و تشریح كنند.

لازم به ذكر است، بازیكنان دعوت شده به اردوی آمادگی شهر دوبی 24 نفر هستند و 'جواد نكونام'، 'علیرضا حقیقی' و 'اشكان دژاگه' در این اردو حضور نخواهند داشت اما در بازگشت تیم ملی به تهران روز 7 اسفند ماه به اردو ملحق خواهند شد.

با پایان یافتن اردوی تیم ملی در دوبی، فهرست تیم ملی با اضافه شدن این سه بازیكن لژیونر، در نهایت به 23 نفر برای دیدار با قطر كاهش خواهد یافت.

تیم ملی فوتبال كشورمان در این اردو، خود را برای دیدار رسمی روز 10 اسفند ماه مقابل تیم ملی قطر در چارچوب مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل آماده می كند.

بر همین اساس، تیم ملی فوتبال كشورمان ساعت 19 فردا (پنجشنبه) به وقت تهران، دیداری دوستانه با تیم ملی اردن در ورزشگاه الوصل شهر دوبی برگزار خواهد كرد.

تیم ملی فوتبال كشورمان پس از این دیدار، روز جمعه 5

اسفند ماه به ایران بازخواهد گشت و بلافاصله روز بعد از آن تمرینات خود را در تهران از سر خواهد گرفت تا خود را برای دیدار روز 10 اسفند ماه برابر تیم ملی قطر آماده كند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها