کد خبر: ۴۲۳۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
کاظمیان و اولادی سابقه بازی در الشباب امارات را هم دارند و حالا در بازی های این فصل باید مقابل تیم سابقشان قرار بگیرند.
پرسپولیس با اینکه در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته و از جام حذفی هم کنار رفته است، اما بازیکنان این تیم برای لیگ قهرمانان آسیا انگیزه های زیادی دارند.
چند بازیکن پرسپولیس هم در سال های گذشته سابقه حضور در این بازی ها را دارند، از جمله جواد کاظمیان و مهرداد اولادی. نکته جالب این است که کاظمیان و اولادی سابقه بازی در الشباب امارات را هم دارند و حالا در بازی های این فصل باید مقابل تیم سابقشان قرار بگیرند. کاظمیان در مورد الشباب تیم سابقش گفت: «الشباب تیم خیلی خوبی است که همین چند وقت پیش الشباب قهرمان جام خلیج فارس شد. آنها فوتبال را خوب بازی می‌کنند و الان هم در جدول لیگ شان سوم، چهارم هستند.»
کاظمیان ادامه داد: «من که خیلی دوست داشتم با این تیم همگروه شویم و از این موضوع خوشحالم. فکر می‌کنم بازی ما با الشباب بازی جالبی بشود چون مهرداد و من در آن تیم بودیم. البته در چند سال اخیر در مجموع بازی‌های رفت و برگشت مقابل هم، اماراتی‌ها بهتر از تیم‌های ما در لیگ قهرمانان نتیجه گرفته‌اند، الان هم نباید فکر کنیم چون با تیمی از امارات بازی داریم کارمان راحت است. الشباب تیم خیلی خوبی است هرچند تمام تیم‌های اماراتی از ورزشگاه آزادی می‌ترسند.»
کاظمیان در پاسخ به این سوال که آیا بازی‌های امسال الشباب را دیده‌ای گفت: «بله، آنها امسال یکی دو بازیکن برزیلی خیلی خوب دارند و بازیکن آسیایی‌شان یک ازبکستانی است. من معتقدم پرسولیس در گروه سختی قرار گرفته است، الغرافه که بهترین تیم قطر است، الهلال هم بهترین تیم عربستان و الشباب هم که تیم خوبی دارد.»
او در مورد شانس صعود پرسپولیس از این گروه اظهار داشت: «چون ما در لیگ نتیجه نگرفتیم امیدمان به لیگ قهرمانان است اما تیم ما خوب فوتبال بازی می‌کند. خودم خیلی به صعود امیدوارم. امیدوارم امسال در لیگ قهرمانان خوب نتیجه بگیریم.»
کاظمیان در بازی با صبای قم یک موقعیت گل را به شکلی باورنکردنی از دست داد و مدت ها است که در گلزنی ناکام مانده است. او تصریح کرد: «متاسفانه مدتی است که گل نمی زنم به همین خاطر فشار روحی روانی زیادی روی من است. از وقتی که بعد از آن هت تریک به برنامه 90 رفتم، طلسم شدم و امیدوارم طلسم گل نزدنم شکسته شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها