کد خبر: ۴۲۲۵۹
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰
امام جمعه اندیمشک گفت: دشمن از حضور مردم در عرصه‌های مختلف نظام ترس دارد و به این دلیل برای عدم حضور مردم در انتخابات تلاش می‌کند. خبرگزاری فارس: دشمن از حضور مردم در انتخابات ترس دارد

حجت‌الاسلام نعمت‌الله خدامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک با اشاره به اینکه شرایط برای حضور مردم در عرصه انتخابات مهیا شده است، تأکید کرد: در شرایط کنونی وضعیت برای حضور مردم در انتخابات مهیاست و باید تلاش کرد تا مردم آگاهانه و هوشیار در عرصه انتخابات حضوری گسترده داشته باشند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه دشمن برای دلسردی مردم پیاده نظام خود را به عرصه آورده است، تأکید کرد: دشمن با استفاده از رسانه‌های بیگانه در حال تلاش است تا مردم در عرصه انتخابات حضوری کم‌رنگ داشته باشند و ما باید تلاش کنیم دشمن مأیوس شود.

خدامی افزود: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌تواند با حضور پرشکوه مردم به حماسه‌ای دیگر تبدیل شود و این امر با تلاش و وحدت همه ما به نتیجه می‌رسد.

وی افزود: فتنه سال 88 این نکته را به ما یادآوری کرد که مستکبران قصد توطئه دارند، لذا باید با بصیرت توطئه‌های دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی را خنثی کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اندیمشک تأکید کرد: دشمن را باید جدی گرفت و تلاش کرد تا توطئه‌های آنها را شناسایی و به مردم معرفی کرد.

امام جمعه اندیمشک اظهار داشت: نظام اسلامی ما براساس خدامحوری و مردمسالاری بنا شده است و بی‌شک با امدادهای الهی و حمایت‌های مردمی به اهداف والای انقلاب خواهیم رسید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها