کد خبر: ۴۲۲۵۳
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

محمدرضا نصیری صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بخش لاریجان آمل گفت: عوامل نظارتی و اجرایی بخش لاریجان آمل آماده برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

وی افزود: حدود 400 عوامل اجرایی و نظارتی برای کنترل هرچه بیشتر روند انتخابات در این بخش سازماندهی شدند.

نصیری با اعلام اینکه در بخش لاریجان که دو شهر گزنگ و رینه در آن قرار دارد 25 صندوق ثابت و سیار برای اخذ آرای مردم درنظر گرفته شد، افزود: باید همه دستگاه‌ها برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای تلاش و کوشش شبانه‌روزی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه باید با حضور پرشور خود پای صندوق‌های رای بار دیگر چشم اجانب، استکبار، دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را کور کنیم، گفت: باید مردم فردی ولایتمدار، کاردان، صالح، انقلابی و دلسوز را برای دفاع از حقوق خود در مجلس شورای اسلامی به خانه ملت بفرستند.

بخشدار لاریجان مازندران تصریح کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخابات مصونیت‌بخش کشورمان است و حضور در انتخابات کشورمان را از هر نوع گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد.

نصیری با اعلام اینکه تمام امکانات برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی در بخش لاریجان آماده و مهیا است، ابراز داشت: در 12 اسفند ماه سال 1390 مطمئنا برگ زرین دیگری از کتاب افتخارات انقلاب اسلامی ورق خواهد زد.

وی با اعلام اینکه بعد از حضور انقلابی و کم‌نظیر مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال بار دیگر مردم دومین آزمون بزرگ الهی بر این ملت را تجربه خواهند کرد، گفت: نخستین انتخابات بعد از فتنه 88 را تجربه می‌کنیم که از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار است زیرا عوامل فتنه با همکاری همدستان خارجی خود برای کمرنگ کردن حضور ملت پای صندوق‌های رای در حال تلاش هستند ولی باید بدانند که همیشه اثبات شده فعالیت‌هایشان بی‌اساس و پوچ است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها