کد خبر: ۴۲۲۴۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

پس از انتقادات فراوان به مسئولان استقلال برای بازی کردن جباری در دیدار الاتفاق با وجود مصدومیت، سرپرست این تیم از علت این امر پرده برداشت.

جام نیوز: مجتبی جباری هافبک بازی ساز استقلال که به رغم آگاهی از شدت مصدومیت خود برابر تیم الاتفاق ۹۰ دقیقه بازی کرده بود پیش از این مسابقه با توصیه عجیبی روبرو شد!

جباری که قبل از دیدار با پرسپولیس متوجه شدت مصدومیت خود از ناحیه مینیسک زانو شده بود طی چند هفته به پزشکان مختلفی مراجعه کرد و با دو نظریه متفاوت مواجه شد؛ برخی از آنها رای به جراحی دادند و برخی دیگر نظرشان این بود که با وجود پارگی اندک در مینیسک وی می تواند بازی کند.

بازی کردن این هافبک در دیدار مقابل الاتفاق انتقادات زیادی را دربرداشت و خیلی ها بر این عقیده بودند که جباری نباید ریسک می کرد اما موضوع جالب را سرپرست استقلال مطرح کرده است.

پورحیدری درباره جباری گفته است: «مجتبی خودش اصرار داشت که بازی کند و در واقع به خاطر استقلال ریسک بزرگی کرد.»

وی در ادامه به موضوع جالب این ماجرا اشاره کرده است: «برخی پزشکان به مجتبی گفته بودند باید بازی کنی و تحت فشار قرار بگیری تا اگر قرار است مصدومیتت تشدید و مینیسکت پاره شود این اتفاق بیفتد و سپس آن را عمل کنی!»

یکی از پزشکان استقلال که نمی خواست نامش فاش شود نیز با تایید این موضوع گفت: «هنوز معلوم نیست که زانوی جباری نیاز به جراحی دارد اما او بازی کرد تا وضعیت مصدومیتش تحت فشار مشخص شود.»

لازم به ذکر است که کی روش نیز از بازی کردن جباری برای استقلال در بازی با الاتفاق متعجب شده است.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها