کد خبر: ۴۲۱۶۱
زمان انتشار: ۰۱:۵۰     ۰۴ اسفند ۱۳۹۰

598: شاید این سناریویی تکراری برای شما باشد که هنگامی که با دوستان و یا نزدیکان خود در یک مکان عمومی هستید و قصد دارید با عکسبرداری خاطره آن زمان را برای همیشه به یادگار بگذارید تکان خوردن و تردد افراد در پس‌زمینه، عکس شما را خراب می‌کند و یا پس از عکسبرداری و هنگامی که آن را در اندازه بزرگتر می‌بینید افراد و یا اشیایی وجود دارند که به نظر شما کاملا عکس را خراب کرده‌اند.

اما گویا از مدتی دیگر این پایان کار نخواهد بود چرا که شرکت اسکالادو از عرضه فناوری جدیدی برای دوربین‌ تلفن‌های همراه خبر داده که در آن می‌توان براحتی اشیا و افراد دلخواه در پس‌زمینه عکس را براحتی حذف کرد.

با تکنولوژی حذف شرکت اسکالادو شما در هنگام عکسبرداری دیگر نگران پس‌زمینه عکس خود و اشیا و افراد موجود در آن نیستید و پس از عکسبرداری قادر به حذف اشیا و افراد موجود در عکس هستید تا جایی که حتی گویا در عکس و در آن مکان تنها ایستاده بودید.

شگفت‌اور به نظر می‌رسد درست است!؟ به این موضوع فکر کنید که مثلا به یک مکان تاریخی رفته‌اید و دیگر نباید دائما انتظار بکشید تا افراد از محوطه عکس شما خارج شوند! کافیست عکس خود را گرفته و سپس به حذف مزاحم‌های موجود در عکس بپردازید.

البته اینها دقیقا توضیحاتیست که شرکت سازنده در خصوص این فناوری داده و به نظر باید منتظر ماند تا در کنگره جهانی موبایل بارسلون ۲۰۱۲ این شرکت فناوری خود را در دنیایی واقعی به معرض دید و قضاوت بگذارد. به نظر من که مطمئنا نمی‌توان از این فناوری کاملا رضایت داشت و شاید طرز کار این فناوری بدین‌گونه باشد که در هنگام عکسبرداری با گرفتن چندین عکس متوالی از صحنه و ترکیب آنها با یکدیگر نتیجه دلخواه شما را فراهم می‌آورد. این دقیقا همان کاریست که برخی برنامه‌های موجود در اپ‌استور بدان مشغولند اما اگر این فناوری چیزی فراتر از این باشد مطمئنا هر شرکت سازنده تلفن همراه و یا دوربین عکاسی به سختی برای آن دست و پا خواهد زد!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها