کد خبر: ۴۲۰۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
 به نقل از سایت باشگاه استیل‌آذین، حسین هدایتی پس از کسب نتایج ضعیف استیل‌آذین بالاخره با استعفای هومن افاضلی موافقت کرد و کلیه امورات فنی تیم خود را به فراز کمالوند سپرد.

وی پس از این تغییرات در جلسه‌ای در جمع بازیکنان حضور پیدا کرد و اظهار داشت: اعتقادم این است که ما همیشه باید برای رسیدن به اهدافمان تلاش کنیم و آن خدای بزرگ است که تصمیم می‌گیرد برای ما چه اتفاقی می‌افتد.

هدایتی افزود: خوشبختانه استیل آذین بازیکنان بسیار خوب و مستعدی دارد. نمی‌خواهم این حرف را بزنم که اصلا مشکل نداریم و همه چیز را توجیه کنم، اما مشکلات تیم استیل آذین بسیار کوچک بوده است و با تیم‌های دیگر مطمئن باشید قابل قیاس نیست. البته امیدوارم مسئولان سمنانی این مشکلات را هر چه زودتر مرتفع کنند تا مجبور نباشیم در پایان فصل استیل آذین را به تهران برگردانیم.

مدیرعامل باشگاه استیل‌آذین : متأسفانه در بازی‌های خودمان به تیم‌های ته‌جدولی با پتانسیلی که داریم به راحتی نتایج را واگذار می‌کنیم که این اصلاً خوب نیست. بعد از این باخت‌ها با مشکلاتی که کوچک است می خواهیم همه چیز را توجیه کنیم. من قبول دارم کاستی های کوچکی وجود دارد و یا کسر 12 امتیاز کمی تیم ما را دچار مشکل کرد، اما نباید به حرف هایی که می زنیم به دنبال توجیه این ناکامی ها باشیم، چون هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و از همه مهمتر ما باید دل مردم سمنان را به دست آوریم. پس باید با برخی از مشکلات کوچک کنار بیاییم.

مالک باشگاه استیل آذین تاکید کرد: ما همچنان تمام تلاش خودمان را انجام می دهیم تا 12 امتیاز به استیل آذین برگردد. این خبر خوش را برای شما بازیکنان و هواداران خوب سمنانی دارم که خبرهای خوشی به ما رسیده است که حقانیت ما ثابت شده است. اگر این 12 امتیاز از ما کسر نمی‌شد، ما الان در بالای جدول بودیم.

هدایتی با تاکید دوباره براینکه نباید باخت ها به گردن مشکلات ریز تیم انداخته شود نیز خاطرنشان کرد: من این مسئله را بارها اعلام می کنم چون مسئله حساسی است. برخی از مسایل نباید در زمین بازی ربط داشته باشد. شما در زمین بازی برنده باشید آنوقت همه چیز درست می شود. اگر نیم نگاهی به تیم های بزرگ لیگ برتری داشته باشید الان با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می کنند و چه بسا که در حال انحلال هستند. این مشکلی است که الان گریبان گیر همه فوتبال است اما وضعیت شما که از یک باشگاه خصوصی تغذیه می شوید چگونه است؟ ما در حال حاضر بسیار جلوتر و بهتر از باشگاه های دیگر عمل کرده‌ایم و تعهدات خود را عملی انجام داده‌ایم.

مالک باشگاه استیل‌آذین درباره تغییرات در کادر فنی تیمش گفت: با توجه به نتایج اخیر احساس خطر کردم و دست به تغییرات زدم. ضمن اینکه از ادب افاضلی تشکر ویژه‌ای دارم چون این اخلاق وی در فوتبال مورد تایید من است. همچنین از زحمات بی شائبه افاضلی تشکر ویژه ای دارم، چون به اندازه خودشان زحمت کشیدند اما تغییرات لازم بود. ضمن اینکه افاضلی از روز اول به من گفت هر وقت شما صلاح بدانید من از استیل آذین جدا می شوم.

وی افزود: استعفای افاضلی حدود چهل روز پیش بود، اما من به وی گفتم با قدرت کار خودت را دنبال کن، اما نتایج اخیر وضعیت ما را خراب کرد. به همین دلیل علی رغم میل باطنی‌ام با استعفای افاضلی موافقت کردم.

وی درباره کمالوند نیز گفت: کمالوند مربی با تجربه و بسیار خوبی است. او در لیگ یک و حتی لیگ برتر تجارب خوبی دارد. به همین دلیل کلیه مسئولیت فنی تیم را به او سپردم. علی رغم اینکه می‌دانم کمالوند پیشنهادهای خوبی حتی از لیگ برتر داشت، اما به پیشنهاد ما جواب مثبت داد. امیدوارم همه با هم دست به دست هم دهیم تا با شروعی دوباره استیل‌آذین به جایگاه واقعی خود در بالای جدول برگردد. علی رغم اینکه من بازهم تاکید دارم که اگر 12 امتیاز را برگردانیم شرایط این را داریم تا به پلی اف لیگ آزادگان راه پیدا کنیم.

هدایتی همچنین درباره وضعیت خودش در فوتبال ایران یادآور شد: دوست دارم همیشه سکوت کنم. شما مطمئن باشید تا زنده‌ام و خدا به من عزت داده است در خدمت فوتبال هستم. چون به فوتبال عشق و علاقه خاصی دارم و دوست دارم به جوانان این مرز و بوم به هر بهانه‌ای خدمت کنم، اما الان آبروی ما به همدیگر گره خورده است و همه باید برای رسیدن به حقانیت خود تلاش کنیم.

وی همچنین خطاب به بازیکنان تاکید کرد: شما خودتان کاملا با اخلاق من آشنا هستید و چندبار هم این موضوع را تاکید کرده‌ام همانطور که بعد از بردهای شما دست از پا نمی شناسم و برای پاداش شما تلاش می کنم اگر خدای ناکرده بازهم باخت در پایان بازی های استیل آذین باشد مجبورم تا تصمیمی مبنی بر جریمه را در نظر بگیرم. قدیمی‌های استیل‌آذین اخلاق من را می دانند

از جریمه کردم خوشم نمی‌آید، اما اگر مجبور شوم این تصمیم را می گیرم. شما باید کاری کنید که من اگر در سال آینده در لیگ برتر تیم داشتم، روی شما برای عضویت در این تیم حساب ویژه‌ای باز کنم که امیدوارم اینطور باشد.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها