کد خبر: ۴۱۹۴۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۲ اسفند ۱۳۹۰
معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر گفت: کاندیداهای نهمین دروه انتخابات مجلس شورای اسلامی در تبلیغات و فعالیت‎های ستاد انتخاباتی خود رعایت اعتدال را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن شنبدی صبح امروز در نشست با کاندیداهای استان بوشهر در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فعالیت کاندیداها، ستادهای انتخاباتی و هواداران آنان باید منطبق با اجرای قوانین و با حفظ اصول و ارزش‎های نظام باشد.

وی با تاکید بر پرهیز کاندیداها از نزدیکی با رسانه‎های معاند تصریح کرد: داوطلبان با هوشیاری فضای همدلی و اعتماد را در استان فراهم کنند و بر فعالیت ستادهای خود نظارت داشته باشند.

شنبدی افزود: همه کاندیداها را به عملکرد منطبق بر ماده 57 قانون انتخابات در چارچوب امر تبلیغاتی دعوت می‎کنیم.

معاون استاندار بوشهر یادآور شد: تمام زمینه‎های لازم در حوزه سخت‎افزاری و نرم‎افزاری در عرصه انتخابات در استان بوشهر فراهم شده است و برای اطمینان خاطر شش مانور فناوری در این حوزه اجرا شده است.

وی اضافه کرد: همچنین مانور حوزه امنیتی در مرکز استان و شهرستان‎ها اجرا شده است و برای اطمینان از پوشش موبایل و قطع شبکه موبایل امروز آخرین تست‎ها انجام می‎شود.

شنبدی بیان کرد: تعرفه‎ها، مهر و صورت جلسه و سایر اقلام فرهنگی مربوط به حوزه‎های اخذ رای وصول شده و منشور اخلاقی در اختیار دست‏اندرکاران امر انتخابات قرار گرفته است.

وی ادامه داد: به منظور رعایت فضای امنیتی و گرم کردن تنور انتخابات با رویکرد رقابتی سالم کمیسیونی تشکیل شده و توصیه‎های لازم به مدیران رسانه‎ها شده است.

معاون استاندار بوشهر با اشاره به برگزاری همایش‎های مختلف در این راستا گفت: کمیسیون‎های دانشجویی، کارگری و فرق و مذاهب مختلف به منظور مدیریت چالش‎های انتخاباتی انجام شده است.

شنبدی افزود: در کنار پیش بینی طرح‎‎های امنیتی، مشکلات و آسیب‎های پیش رو انتخابات گذشته احصا شده است و وظیفه داریم انتخاباتی با حضور حداکثری مردم و رعایت قانون‎مداری و امانت‎داری داشته باشیم.

وی خاطر نشان کرد: امنیت، سلامت و حضور حداکثری مردم در انتخابات لازم و ملزوم هم است و برای تحقق آن باید زمینه نشاط و اعتماد مردم را فراهم کنیم چرا که این حضور حداکثری ضامن بقا امنیت ملی است.

شنبدی تاکید کرد: همه وظیفه داریم در این راستا براساس فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم تا انتخاباتی دشمن شکن و پر از یاس و ناامیدی برای دشمنان داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها