کد خبر: ۴۱۸۴۲
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
''''مهدی مهدوی کیا'''' در جریان تمرین تیم فوتبال پرسپولیس در گفت وگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: پس از چند روز استراحت تمرینات خود را آغاز کردیم و از فردا با حضور دنیزلی تمرینات آماده سازی پرسپولیس شکل جدی تری به خود خواهد گرفت.

وی افزود: باید تمرینات را با قدرت دنبال کنیم تا برای دیدار سختی که با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا داریم، آماده شویم.

مهدوی کیا با اشاره به قدرت بالای الهلال عربستان گفت: رویارویی با این تیم برای ما بسیار سخت است چراکه این دیدار در ریاض برگزار می شود و الهلال در طول سال های اخیر یکی از بهترین تیم های آسیا بوده و افتخارات زیادی نیز در کارنامه دارد.

وی در خصوص شرایط تیم پرسپولیس در فصل جاری نیز اظهار داشت: جام حذفی را از دست داده ایم و در لیگ برتر نیز شرایط خوبی نداریم به همین دلیل تمام امید ما در فصل جاری در لیگ قهرمانان آسیا خلاصه می شود.

کاپیتان پرسپولیس گفت: در گروهی قرار داریم که هر چهار تیم شانس صعود دارند و باید تلاش کنیم تا در بین دو تیم نخست قرار بگیریم و به مرحله حذفی راه پیدا کنیم.

وی در مورد حضور خود در مراسم قرعه کشی مرحله مقدماتی جام جهانی گفت: امیدوارم در این مراسم قرعه خوبی را برای ایران بردارم تا تیم ملی شرایط خوبی برای صعود به جام جهانی برزیل داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها