کد خبر: ۴۱۷۹۶۷
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۹ فروردين ۱۳۹۶
امام جمعه و استاندار قزوین ضمن تسلیت درگذشت آیت‌الله باریک‌بین یار دیرین امام و رهبری و نماینده سابق ولی‌فقیه در استان، سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین و فریدون همتی استاندار در پیامی درگذشت یار دیرین امام و رهبری و نماینده سابق ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین آیت‌الله هادی باریک‌بین را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است: «انالله‌واناالیه‌راجعون» آیت‌الله حاج شیخ هادی باریک بین، سال‌های طولانی از عمر شریف خود را به مبارزه با رژیم طاغوت گذراند و بعد از انقلاب از یاران باوفا و همیشه در صحنه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب بود و در دفاع مقدس هم، فرزند برومندش را تقدیم اسلام کرد که فقدان این پدر معنوی و فقیه بزرگوار، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر و دردناک برای استان است.

در این پیام اضافه شده است: شکی نیست مردم قدرشناس استان، با حضور در مراسم تشییع و ترحیم آن یار سفر کرده، دین خود را به علما ادا خواهند کرد.

در ادامه این پیام عنوان شده است: اینجانبان ارتحال یار دیرین امام و رهبری را تسلیت عرض کرده و از امروز شنبه 19 فروردین در استان سه روز عزای عمومی اعلام می‌کنیم.

از درگاه خدای متعال علو درجات و حشر با اولیا و صالحان برای آن عالم ربانی را خواستاریم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها