کد خبر: ۴۱۷۵۹
زمان انتشار: ۱۶:۵۷     ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
مجتبی رمضان‌بیگی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال و اینکه گفته می شود وزارت ورزش در این انتخابات گزینه دارد عنوان کرد: تاکنون کسی از وزارت ورزش به ما زنگ نزده و مطمئن باشید چنین اتفاقی رخ نمی دهد. شاید روسای هیئت ها و مدیران باشگاه ها با هم صحبتی داشته باشند اما این به منزله تحمیل گزینه نیست و فقط مسئولان می خواهند از نظرات هم آگاه شوند.

وی افزود: در مورد باشگاه صبا با قاطعیت می گویم که کسی نمی تواند نظرش را تحمیل کند. من در فضای ورزش کار کرده ام و در سطح معاونت اداره کل تربیت بدنی بوده ام و اصولا چنین چیزهایی اتفاق نمی افتد.

مدیرعامل باشگاه صبا در مورد اینکه عملکرد کفاشیان را در این چهار سال چطور دیده است، گفت: عملکرد سیستم هایی مثل فدراسیون فوتبال را با نتایج بررسی می کنند. اگر نتیجه ای بخواهیم بررسی کنیم عملکرد خوبی نداشته ایم اما در این دوره اتفاق هایی رخ داده که قبلا نیفتاده بود. مسئله دیگر اینکه اگر داخل فدراسیون همدلی وجود داشت شاید مسائل خیلی بهتر پیش می رفت. اگر نگوییم کفاشیان مدیر فوتبالی بوده، ‌مدیر ورزشی بوده و سال ها در سطح بالاتر از فدراسیون کار کرده پس اگر مجموعه هماهنگی داشته باشد او می تواند موفق باشد.

وی افزود: اگر کسی بالاتر و بهتر از کفاشیان در این دوره از انتخابات شرکت می کرد مطمئنا خود کفاشیان به آن گزینه رای می داد اما اکنون در بین گزینه ها به جز کفاشیان و عزیز محمدی بقیه در یک سطح هستند و به نظر من انتخاب این نفرات بهتر از بقیه است.

رمضان بیگی تصریح کرد: کسانی که باید رای بدهند باید بدانند که همان یک رای در نتیجه انتخابات تاثیرگذار است. اگر کسی را با سفارش و لابی انتخاب کنند به فوتبال خیانت کرده اند. باید نگاهمان به چهار سال آینده باشد نه همین امروز.

رئیس هیئت فوتبال استان قم در ادامه این گفت و گو در مورد اتفاقات داوری بازی پرسپولیس و صبای قم به فارس گفت: در مورد مسائل داوری خبره نیستم تا بخواهم صحبت کنم. شاید از دید ما صحنه ای خطا باشد اما کارشناسان داوری چنین نظری نداشته باشند. نباید وارد این مسائل شویم. البته معتقدم در بازی با پرسپولیس داور در یکسری از صحنه ها مماشات می کرد. مثلا اکبر صادقی با دو خطا اخراج شد اما بازیکن خارجی پرسپولیس در چند صحنه همین خطاهای مشابه را انجام داد اما داور اقدامی نکرد.

وی افزود: سعید مظفری زاده از لیگ دهم که در یکی از بازی ها اتفاقی رخ داد دیگر در قم قضاوت نکرده بود و یکی از کسانی که دوست داشت مظفری زاده بار دیگر در قم قضاوت کند من بودم. معتقد هستم که نباید مهره سوزی کنیم. رویکرد داوری ما نسبت به سال گذشته بهتر شده و نباید با یک اشتباه کل داوری را زیر سؤال ببریم.


به گزارش فارس انتخابات فدراسیون فوتبال 15 اسفند برگزار می شود و به جز مهدی تاج که به نفع محمدی انصراف داده، علی کفاشیان، عزیز محمدی، یونس قربانی، حسین قریب و جمشید تقی زاده گزینه های ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها