کد خبر: ۴۱۶۶۶
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۰۱ اسفند ۱۳۹۰
جلسه کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات دوپینگ برگزار شد و 4 بازیکن متخلف به اخطار کتبی محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، احمد هاشمیان رئیس کمیته پزشکی گفت: جلسه کمیسیون بدوی رسیدگی به تخلفات دوپینگ برگزار شد و بر اساس بررسی های انجام شده و مستندات و مدارک ارائه شده از سوی بازیکنان متخلف احکام 3 بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن شاغل در لیگ یک اعلام شد.

وی افزود: بر اساس اعلام کمیسیون مذکور 4 بازیکنی که نمونه آنها با ماده ممنوعه میتل هگزان آمین مثبت اعلام شده، به واسطه استفاده از مکمل آلوده و بدون قصد دوپینگ مرتکب چنین تخلفی شدند، بر همین اساس 3 بازیکن لیگ برتری و یک بازیکن لیگ دسته اول به اخطار کتبی و بدون دوره محرومیت محکوم شدند.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: پرونده مربوط به بازیکن پنجم که در لیگ دسته اول است و تخلفش به دلیل استفاده ماده ممنوعه نادرلون بوده، در حال بررسی است و رای این بازیکن حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه شنبه دوم اسفند از سوی کمیسیون اعلام خواهد شد. ضمن اینکه احکام صادره تا پایان وقت اداری به بازیکنان متخلف ابلاغ شده و نامبردگان به مدت 3 روز کاری مهلت دارند تا در خواست استیناف خود را ارائه دهند و در صورت انصراف از درخواست استیناف، مشخصات کامل بازیکنان و باشگاه ها اعلام خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها