کد خبر: ۴۱۴۳۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
ایسنا ، حدود يك ماه قبل بود كه در جريان مسابقه‌هاي هفته چهارم سوپر ليگ بوكس بين تيم‌هاي جهان فولاد غرب كرمانشاه و پيوند سابكو رباط كريم به مبارزه كردن محمدرضا قاروني در وزن 91+ كيلوگرم اعتراض شد و پس از بررسي‌هاي نهايي، اين بوكسور كرمانشاهي از حضور در ليگ و مبارزه كردن در اين رقابت‌ها محروم شد.

 طبق قانون فدراسيون جهاني بوكس آماتور، هر بوكسور مي‌تواند از سن 19 تا پايان 34 سالگي در مسابقات رسمي داخل و بين‌المللي شركت كند و بوكسورهايي كه در اين شرايط سني نباشند حق شركت در هيچ مسابقه رسمي داخلي يا خارجي كه زيرنظر فدراسيون‌هاي بوكس آماتور كشورها باشد را ندارند.

برهمين اساس محمدرضا قاروني از حضور در مسابقات ليگ محروم شد.

اين محروميت درحالي است كه مسولان فدراسيون و كادر فني تيم ملي بزرگسالان به خاطر آمادگي خوب اين بوكسور و كمك به آماده‌سازي سنگين وزن‌هاي ايران، او را به صورت ميهمان، به اردوي تيم ملي دعوت كردند. البته طبق توافق مسولان فدراسيون با اين بوكسور قرار شده او تنها در تمرينات شركت كند و نمي‌تواند به هيچ مسابقه برون مرزي اعزام شود.

هم‌اكنون در اردوهاي تيم ملي بوكس بزرگسالان در وزن 52 كيلوگرم ايمان طيبي و رضا كرزور، در وزن 56 كيلوگرم آرمين امجديان و احسان سپهوندي، در وزن 60 كيلوگرم فروتن گل‌آرا و محمد موميوند، در وزن 69 كيلوگرم امين قاسمي‌پور و شهروز تراديده، در وزن 75 كيلوگرم محمد ستارپور و مبين كهرازه در وزن 81 كيلوگرم احسان روزبهاني و مجيد حاج عباسي، در وزن 91 كيلوگرم علي مظاهري و در وزن 91+ كيلوگرم عبدالمجيد سپهوندي و علي سلماني حضور دارند.

حسين نهرودي به عنوان سرمربي، غلامرضا كريمي، همايون اميري و اصغر اشرفي به عنوان مربي و عليرضا استكي به عنوان مربي بدنساز، ملي‌پوشان را هدايت مي‌كنند.

تيم ملي بوكس بزرگسالان ايران خود را براي حضور در مسابقات كسب سهميه المپيك لندن كه فروردين 91 در قزاقستان برگزار مي‌شود، آماده مي‌كند.

بوكس ايران تاكنون تنها يك سهميه در وزن 81- كيلوگرم توسط احسان روزبهاني بدست آورده است. اين سهميه در جريان مسابقات قهرماني جهان در جمهوري آذربايجان كسب شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها