کد خبر: ۴۱۳۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ممنوعیت چاپ پوسترهای انتخاباتی که در آنها از تصاویر مقامات عالیرتبه نظام استفاده شده باشد، گفت: برخی گروه‌های سیاسی به این کار مبادرت می‌کنند که ما پیگیر آن خواهیم بود.
سیدمحمد حسینی در گفتگو با مهر، با اشاره به بایسته‌های مطبوعات در آستانه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: در این ایام نگاه بسیاری از مردم ما به مطبوعات است و خودشان هم اعلام می‌کنند که ما اخبار را از طریق روزنامه‌ها دنبال می‌کنیم. لذا نقش مطبوعات در این مقطع بسیار خطیر است.

وی افزود: بسیاری از مردم، هم اصل موضوع انتخابات و هم مسئله انتخاب اصلح را در مطبوعات جستجو می‌کنند و به همین خاطر ما از مطبوعات انتظار داریم در فرصت باقیمانده از شیوه‌های مناسبی که البته به حرفه آنها مربوط می‌شود و در تخصص خودشان است، استفاده کنند و اهمیت مسئله حضور در انتخابات و نیز دقت در انتخاب بهترین‌ها را در سطح جامعه تبیین کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: مجلس آینده باید یک مجلس کارآمد باشد و باید در هر دوره آن شاهد حضور افرادی توانمندتر نسبت به دوره قبل باشیم و تحقق این هدف نیازمند کمک مطبوعات است.

حسینی گفت: ان‌شاءالله در مقطع حساس فعلی با همگرایی که توسط مطبوعات در کشور ایجاد می‌شود، بتوانیم در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب موفق باشیم.

وی همچنین به برخی فضاسازی‌های رسانه‌های غربی و برخی جریان‌های داخلی برای دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اصولاً یکی از بهترین کارهای انقلابی، رای دادن است؛ به ویژه این بار که بسیاری شروع به انجام یک سری تبلیغات منفی کرده‌اند و مایلند که حضور مردم در این صحنه مهم، کمرنگ باشد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: الان تهدیدهای فراوانی متوجه ماست و لذا انتخابات پیش رو، بسیار حائز اهمیت است. در گذشته هم مشخص شده که هر بار حضور حداکثری مردم را داشته‌ایم، تا مدتی استمرار نظام و بقای آن بیمه شده است.

حسینی همچنین درباره این نکته که چرا علی رغم اعلام ممنوعیت چاپ پوسترهای انتخاباتی از سوی وزارت ارشاد که در آنها از تصاویر مقامات عالیرتبه نظام استفاده شده باشد، برخی گروه‌های سیاسی به این کار مبادرت می‌کنند، گفت: باید به این مسئله رسیدگی کرد و ما پیگیر آن خواهیم شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها