کد خبر: ۴۱۲۱۶
زمان انتشار: ۰۰:۵۹     ۳۰ بهمن ۱۳۹۰
به گزارش شبکه ایران،با پایان یافتن پخش مجموعه تلویزیونی «مثل شیشه»، سریال «راه طولانی خانه» از روز دوشنیه (اول اسفند) جایگزین آن می‌شود.

 

«راه طولانی خانه» را رضا کریمی کارگردانی کرده است؛ فیلمسازی که فیلم‌های سینمایی «انعکاس»، «تب» ، «هزاران زن مثل من» و «آدمکش» را در کارنامه دارد و پیش از این ساخت مجموعه‌های تلویزیونی «فاکتور هشت»، «مرده متحرک» و «شبی از شب‌ها» را نیز تجربه کرده است.

 

رضا کیانیان در این مجموعه نقش مرد گرفتاری به نام مرتضی تفرشی را دارد. او به خاطر تحقق خواسته‌های فرزندانش که خارج از حد توان اوست، تحت فشار قرار دارد. پدر که حفظ کانون خانواده برایش بسیار مهم است، برای دریافت مبلغ قابل توجهی پول، مسؤولیت یک تصادف را به گردن می‌گیرد، اما ... . افسانه بایگان در نقش همسر تفرشی و خاطره حاتمی، شهرزاد کمالزاده و مهروز ناصر شریف در نقش فرزندان این خانواده ایفای نقش می‌کنند.

 

پرویز پورحسینی، صادق هاتفی، پیام دهکردی، مریم کاویانی، امید روحانی، خسرو امیر صادقی و بیژن بنفشه‌خواه دیگر بازیگران این سریال هستند.

 

«راه طولانی خانه» بر اساس فیلمنامه‌ای از علیرضا مسعودی و مصطفی زندی در ژانر اجتماعی ساخته می‌شود و محمدرضا تخت‌کشیان تهیه‌کنندگی آن را عهده‌دار است.


 

این مجموعه 30 قسمتی  یکی از گزینه‌های پخش در ماه رمضان امسال بود که در نهایت «سقوط یک فرشته» جایگزین آن شد. «راه طولانی خانه» هر شب ساعت 22:15 روانه آنتن شبکه یک سیما خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها