کد خبر: ۴۱۱۹۵
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۲۹ بهمن ۱۳۹۰
دبیرکل کمیته اسلامی مسیحی حمایت از قدس و مقدسات اسلامی از آمادگی انجمن صهیونیستی حراست ازمیراث دیوار ندبه و معبد کذایی برای نصب ماکت این معبد در موزه محوطه دیوار براق واقع در جنوب غربی مسجد مبارک الاقصی خبرداد.
به گزارش خبرگزاری شبستان، دکتر "حنا عیسی "، دبیرکل کمیته اسلامی مسیحی حمایت از قدس و مقدسات اسلامی از آمادگی انجمن صهیونیستی «حراست از میراث دیوار ندبه و معبد کذایی» برای نصب ماکت این معبد در موزه محوطه دیوار براق واقع در جنوب غربی مسجد مبارک الاقصی خبر داد. این ماکت اقدام دشمن صهیونیستی در زمینه تقسیم مسجد الاقصی میان مسلمانان و صهیونیست ها را تشریح می کند.

دکتر «حنا عیسی» افزود: «نصب این ماکت در واقع به منظور نهادینه کردن موجودیت این معبد و مفهوم آن صورت می گیرد.»

وی خاطرنشان کرد: این ماکت در واقع آغاز عملی ساخت معبد کذایی بر روی ویرانه های مسجد الاقصی است. دولت و کنست و انجمن های صهیونیستی سعی در بسط سیطره خود بر مسجد الاقصی به عنوان نخستین قبله گاه مسلمانان و سومین حرم و معراجگاه نبی مکرم اسلام (ص) دارند.

بنابرگزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی هشدار داد: هدف از این اقدامات به راه انداختن جنگ دینی است که کل منطقه را در بر می گیرد.عیسی افزود: دولت عبری طرح جامعی را برای یهودی سازی آثار اسلامی و عربی و مسیحی بیت المقدس تدارک دیده است و در چارچوب آن می کوشد تا پل باب المغاربه را تخریب کرده و پارکینگ "گفعاتی" را در سلوان احداث کند و محوطه دیوار براق را توسعه دهد و چندین معبد برای زنان یهودی بسازد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها