کد خبر: ۴۰۹۱۶
زمان انتشار: ۲۳:۵۶     ۲۸ بهمن ۱۳۹۰

همایش اعضای خانه شهریاران جوان در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد و در این همایش کاندیداهای مورد حمایت شهرداري تهران معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، همایش اعضای خانه شهریاران جوان در مسجد امام صادق(ع) واقع در میدان فلسطین برگزار شد و در این همایش کاندیداهای مورد حمایت شهرداري تهران معرفی شدند.

محمدنبی رودکی، حسین مظفر و علی اصغر خانی به عنوان کاندیداهای جبهه پیشرفت و عدالت در لیست جبهه متحد اصولگرایان قرار دارند و در این همایش به عنوان کاندیداهای مورد حمایت شهرداري تهران به مردم معرفی شدند.
بر اساس این گزارش جبهه پیشرفت و عدالت علاوه بر فعالیت در انتخابات مجلس نهم قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هم فعالیت کند و به گفته مدیر اجرایی این جبهه، در اکثر شهرها آغاز به کار کرده است.

کاندیداهای مورد حمایت شهرداری تهران در این همایش سعی کردند جوانان را به شرکت در انتخابات و دادن رأی به افراد معرفی شده در لیست جبهه متحد اصولگرایان به عنوان یک لیست معتبر ترغیب کنند.
لازم به ذکر است در این گردهمایی حدود ۲۰۰ نفر از جوانان مناطق مختلف شهرداری تهران در غالب خانه شهریاران جوان حضور داشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها