کد خبر: ۴۰۸۱۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
سایت وابسته به وهابیون عربستان: رفسنجانی با اشاره به برخی خبرها در اين رابطه افزوده است که اين خبرها، خبرسازی برای فشار بر مجمع است که مدتی است دنبال می شود و موضوع تازه ای نيست.
"صراط" - آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در واکنش به گزارش هایی که درباره استعفای وی از رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام منتشر شده بود ، تاکید کرد قصد ندارد از این سمت استعفا دهد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط به نقل از العربیه: طی روزهای گذشته همزمان با نزدیک شدن پایان دوره فعلی این مجمع مخالفان رفسنجانی گزارش هایی در مورد احتمال استعفای وی منتشر کردند.

بر اساس گزارش العربیه، آیت الله رفسنجانی در ديداری که چندی قبل صورت گرفته در خصوص آينده حضورش در مجمع تشخيص مصلحت نظام گفته است که از سمتش استعفا نداده و در آينده هم قصد چنين کاری را ندارد.

العربیه افزود: برخی خبرهای واصله از مرتبطین با مجمع تشخیص مصلحت نظام حاکی است تعدادی از افراد در داخل و خارج این نهاد به دنبال مطرح کردن خود برای ریاست مجمع تشخیص مصلحت پس از پایان دوره فعلی می باشند. عده ای نیز افراد دیگری را در داخل و خارج مجمع برای این سمت مطرح کرده اند.

سایت وابسته به وهابیون عربستان اضافه کرد: رفسنجانی با اشاره به برخی خبرها در اين رابطه افزوده است که اين خبرها، خبرسازی برای فشار بر مجمع است که مدتی است دنبال می شود و موضوع تازه ای نيست.

گفتنی است مجمع تشخیص مصلحت نظام یک نهاد مشورتی است که در ابتدا برای حل اختلاف بین شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی تشکیل شد اما به تدریج صلاحیت های آن گسترش یافت (!)
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها