کد خبر: ۴۰۶۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

به گزارش خبرگزاری فارس، حسین فرکی پس از شکست یک بر صفر نفت تهران برابر ذوب‌آهن گفت: از نتیجه راضی نیستم اما عملکرد بازیکنانم خوب بود. به غیر از ۶ دقیقه ابتدای بازی که بازیکنان ذوب‌آهن یک موقعیت روی دروازه ما خلق کردند نتوانستند فرصت دیگری به وجود آورند در تمام طول بازی برتری کامل از آن ما بود.

وی ادامه داد: شاید در یک و نیم سال اخیر این مفت‌ترین امتیازی بود که نفت از دست داد. برای ذوب‌آهن هم چنین عقیده‌ای دارم. با وجود احترامی که برای این تیم قائلم با افتخاراتی که در این چند سال اخیر کسب کرده  اما این سه امتیاز راحت‌ترین امتیازی بود که آنها به دست آورد‌ه‌اند.

سرمربی نفت تهران خاطرنشان کرد: به لحاظ فنی موقعیت‌های زیادی را روی دروازه‌ ذوب آهن خلق کردیم اما بد‌شانس بودیم و نتوانستیم به گل دست یابیم.

فرکی در مورد پنالتی نفت که داور دستور به تکرار آن ضربه را داد تصریح کرد: نمی‌دانم علت اینکه داور چنین کاری کرد چه بود باید کارشناسان در این مورد صحبت کنند. بازیکنان هر دو تیم وارد محوطه شدند اما داور دستور تکرار ضربه را داد که متأسفانه در ضربه دوم نتوانستیم به گل دست یابیم.

وی ادامه داد: پس از این صحنه تمرکز بازیکنان تیمم به هم ریخت. همچنین زمانی که گل به خودی زدیم بازیکنان عصبی شدند و نتوانستند بازی خود را به نمایش بگذارند که پیامد آن کارت‌های زرد متوالی و در پایان واگذاری بازی بود. در این دیدار به بی‌تجربگی خود و تجربه ذوب‌آهن باختیم.

فرکی در مورد داور گفت: تنها صحنه‌ای که در مورد داوری سؤال دارم صحنه تکرار پنالتی بود. داوری اشتباه تأثیر‌گذاری در نتیجه بازی نداشت و همان طور که گفتم ذوب‌آهن بدون حتی یک موقعیت صد درصد گل توانست به پیروزی برسد. شاید در شرایط کنونی ذوب‌آهن، این برد به نفع آنها شود و بتواند وضعیت بحرانی آنها را کمی سامان بدهد.

سرمربی نفت گفت: تلاش می‌کنیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. در طول فصل هر تیمی فراز و نشیب دارد. در نیم‌ فصل اول در رده دوم بودیم و حتی در ابتدای نیم فصل دوم بازی‌های خوبی انجام دادیم اما در دیدارهای اخیر نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم که شاید یک علت آن کیفیت زمین‌ها باشد.

وی با اشاره به تعطیلی لیگ عنوان کرد: امیدوارم در فرصت ۲۲ روزه‌ای که مسابقات برگزار نمی‌شود بتوانیم به شرایط خوبی دست یابیم. ما ۴ تا ۵ روز استراحت خواهیم کرد و پس از آن تمرینات خود را شروع می‌کنیم.

فرکی اضافه کرد: اردوی کیش را در نظر داریم تا بتوانیم در شروع مجدد لیگ بازی‌های خوبی انجام دهیم. تلاش می‌کنیم ۱۹ اسفند که برابر مس سرچشمه قرار می‌گیریم استارت خوبی بزنیم و بتوانیم رتبه خود را در بالای جدول حفظ کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها