کد خبر: ۴۰۶۵۴۲
زمان انتشار: ۲۱:۰۵     ۰۵ دی ۱۳۹۵
با افزایش میزان آلودگی هوای تبریز، بارش 24 ساعت برف هوای آلوده این شهر را نجات نداد و فردا 6 دی‌ماه مدارس پیش‌دبستانی و ابتدایی شهر تبریز تعطیل اعلام شد.
به گزارش پایگاه 598 ، خلیل ساعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: به علت افزایش آلودگی هوا، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی فردا، 6 دی‌ماه در شیفت صبح و بعد از ظهر تعطیل اعلام شد.

وی با بیان اینکه بارش 24 ساعت برف در تبریز میزان آلودگی را در این شهر کاهش نداد، افزود: به علت اینکه وزش باد در تبریز در حد صفر است از این رو بارش برف هیچ اثری در کاهش میزان آلودگی نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استان آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: افراد مبتلا به بیماری‌های تنفسی و قلبی و همچنین کودکان از حضور در مراکز پر رفت‌و آمد شهر خودداری کنند و مردم نیز برای کاهش آلودگی در صورت امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه شاخص آلودگی هوای تبریز امروز به 170 پی اس آی رسیده است، تصریح کرد: این میزان شرایط ناسالم و وارونگی هوا را نشان می‌دهد.

ساعی افزود: هوای تبریز از چند روز اخیر با توجه به بارش‌های برف همچنان در وضعیت بحرانی آلودگی به سر می‌برد و علاوه بر مسائل طبیعی برای کاهش آلودگی همت مردم نیز در کاهش میزان آلودگی هوا بسیار موثر خواهد بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها