کد خبر: ۴۰۵۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
س از عدم استقبال مردم و اقشار مختلف کشور از راهپیمایی سکوت ۲۵ بهمن ، روز گذشته یک نویسنده در رسانه مربوط به اخبار جریان فتنه نوشت: حالم از خودم بهم میخوره.

به گزارش فارس، نویسنده سایت گذر در واکنشی منفعلانه و سرشار از ناامیدی و شکست نوشت: حالم از خودم وتمام افرادی مثل خودم که اسممان را گذاشتیم سبز بهم میخورد.

مایی که حتی عرضه نداریم در دل تاریکی شب یک سوت بزنیم و بگوییم که جنبش ما زنده است ! مایی که حتی عرضه نداریم در یک روز آفتابی فقط و فقط برای قدم زدن بدون حتی یک کلمه اضافی به خیابان بیاییم! آخه ما را چه شده ؟ یکسال است که رهبران ما را در حصر کرده اند و ما تمام سال را نظاره گر بودیم از ما خواستند که یکروز بیاییم بیرون و اعتراض که نه قدم بزنیم و آنوقت این است وضع ما که حتی نتوانستیم صد نفر را بالای پشت بام بکشیم که سوت بزنند.

واقعا مارا چه شده کسی میتواند پاسخ بدهد؟ یعنی ما از عربها هم کمتریم. از سوریها واردنی ها و... حالم از خودم وخودمان وآرمانهایمان بهم خورده.

این واکنش در حالی صورت میپذیرد که سبزها طی یکماه گذشته صدها سازمان و گروه جعلی و حقیقی را مامور تبلیغات برای انجام تجمع در روز ۲۵ بهمن کرده بودند و حتی حاضر شده بودند که تجمع سکوت را برگزار کنند که حتی عدم حضور مردم نیز با عنوان سکوت قابل دفاع باشد.

فرزند کروبی نیز با انتشار یادداشتی عموم را به شرکت در این برنامه غیر قانونی دعوت کرده بود و با افتخار از ابتکار پدرش و میر حسین در خصوص انجام این تجمع غیر قانونی در سال گذشته سخن به میان آورده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۰۵ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۰
۱
۰
حالا آخرش اين دولت يه كاري ميكنه كه موسوي و كروبي واسه مردم بشن مثل چگوارا و فيدل كاسترو
ولشون كنيد هيچ غلطي نميتونن بكنن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها