کد خبر: ۴۰۵۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۰
در جدیدترین نمونه از ماجراهای پشت پرده فوتبال ایران، خبر می رسد در بازی جمعه شب استقلال تهران برابر ذوب آهن در اولین رقابت آسیایی آبی پوشان، برخی از تماشاگران تحرکات مشکوکی داشته اند و جابه جایی های گروهی و حرکات منحصر به فرد آنها مورد توجه قرار گرفته است. شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که عده‌اي از هواداران استقلال پيش از شروع بازي در جايگاه شماره 3 ورزشگاه آزادي مستقر شده بودند...
شفاف: هر چه به پایان مسابقات لیگ برتر نزدیک می شویم، اخبار حاشیه ای جدیدتری از میان باشگاه کهکشانی استقلال به بیرون درز می کند و بحث دست های پشت پرده هر روز رنگ و لعاب تازه ای به خود می گیرد.

به گزارش «شفاف» در جدیدترین نمونه از ماجراهای پشت پرده فوتبال ایران، خبر می رسد در بازی جمعه شب استقلال تهران برابر ذوب آهن در اولین رقابت آسیایی آبی پوشان، برخی از تماشاگران تحرکات مشکوکی داشته اند و جابه جایی های گروهی و حرکات منحصر به فرد آنها مورد توجه قرار گرفته است.

شنیده های خبرنگار ما حاکی از آن است که عده‌اي از هواداران استقلال پيش از شروع بازي در جايگاه شماره 3 ورزشگاه آزادي مستقر شده بودند تا در صورت باخت احتمالي آبي‌ها مقابل ذوب‌آهن و حتي پذيرفتن گل اول، شعارهايي عليه مظلومي و همكارانش سر دهند. اين عده كه تعدادشان به 50 نفر هم مي‌رسيد پس از گل دوم استقلال جاي خود را از جايگاه 3 به جايگاه 4 تغيير دادند و آرام آرام ورزشگاه آزادي را ترك كردند.

گفته می شود حضور اين افراد در جريان يك بازي آسيايي از قبل طراحي شده بود. در این بین پاي يكي از مسوولان سابق هواداران استقلال هم كه روابط نزديكي با برخي افراد از نزدیکان باشگاه استقلال دارد وسط است. اين شخص كه هزينه‌هاي فراواني براي ليدرهاي استقلال از جمله خريد كت و شلوار، پرداخت هزينه‌هاي سفر به خارج و ... انجام داده و می دهد به شدت از موفقيت‌هاي پرويز مظلومي در استقلال مي‌ترسد و از ابتداي فصل جرياناتي عليه اين مربي سر و شكل داده تا وي در استقلال موفق نشود.



پس از اولين باخت مظلومي در دربي‌ها اين شخص كه نفوذ فراواني ميان تعدادي از ليدرهاي استقلال دارد از آنها مي‌خواهد در بازي با ذوب‌آهن در جايگاه‌هاي پشت سر نيمكت كادر فني استقلال مستقر شوند و در صورت دريافت گل از ذوب‌آهن و سرانجام پذيرفتن شكست خانگي عليه مظلومي و كادر فني‌اش شعار دهند و يكي از مربيان سابق استقلال را تشويق كنند.

 اما ماجراي اين بازي طوري رقم خورد كه قبل از سوت پايان بازي اين عده ناچار به ترك ورزشگاه شدند. شايد اگر استقلال اين بازي را مي‌باخت 50 نفري كه اجير شده بودند جو ورزشگاه را به شدت تحت تاثير رفتارهاي خود قرار مي‌دادند اما استقلال بازي را برد تا همه چيز براي مظلومي و همكارانش ختم به خير شود. اطلاعاتي در دست است كه اين 50 نفر براي بازي با الاتفاق عربستان هم به ورزشگاه خواهند رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها