کد خبر: ۴۰۳۰۴۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۰۷ آذر ۱۳۹۵
وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر جای آخوندی بودید استعفا می‌دادید گفت: خیر استعفا نمی دادم، اگر جای مدیر عامل راه آهن بودم و می دیدم با انتصاب اشتباه من یک نفر مقصر شده، بله استعفا میدادم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معصومه ابتکار با حضور در برنامه تلویزیونی حالا خورشید با اشاره به داشتن مسئولین در هر دو دولت اصلاحات بعنوان علت شهرتش گفت: علاوه بر آن مسئولیت، منتخب مردم تهران در شورای شهر سوم بودم که باعث معروف‌تر شدنم شده است.

ابتکار در پاسخ به سوالی در مورد سفرش به مراکش در اوج آلودگی هوا گفت: این مساله اوج شانتاژ رسانه ای بود، من برای شرکت در اجلاس جهانی تغییر اقلیم به مراکش رفتم، حضور من در ان موقع چه تاثیری داشت! افکار عمومی تحت تاثیر شانتاژ رسانه است.

معاون محیط زیست رئیس جمهور در مورد سوابق فعالیت ۸ ساله‌اش گفت: اولین بار استانداردهای سوخت را ما مطرح کردیم، آن زمان آقای جهانگیری وزیر صنعت بودند با همکاری هم پیکان را از رده خارج کردیم. برنامه های هشت ساله ما در دولت اصلاحات سال 84 متوقف شد. ما دوره ای داشتیم که محیط زیست برای کشور و رییس جمهور وقت مهم نبود، دغدغه نبود. من نمی توانم تاخیر های مدیران قبلی را جبران کنم، من می توانم کار خودم را درست انجام دهم. من نمی توانم با فشار دادن یک دکمه مسائل زیست محیطی را حل کنم، مسائل محیط زیست بلند مدت است.

بانوی سبز پوش کابینه دولت در مورد ابهاهات مطرح شده درباره همسرش گفت: ما چهار بار تاکنون فرم دارایی اموال پر کردیم، همسر من بسیار آسیب دید، من شفاف اعلام می کنم این یک افترا کامل بوده است، مراجع قانونی این افترا را  تایید کردند، پناه بر خدا و شکر خدا هیچگاه این افتراها ثابت نشده است.

وی در مورد ماجرای بنزین‌های پتروشیمی و وارداتی گفت: از نیمه های سال 93 که حذف بنزین پتروشیمی رو دولت به طور جدی آغاز کرد حاشیه ها شروع شد، بحثی شد که بنزین تولید داخل می خواهد حذف شود چون شوهر خانم ابتکار بنزین وارد می کند؟! من میدانستم که عده ای از این موضوع سواستفاده سیاسی می کنند، آقای زنگنه همکاری خوبی کردند و به صراحت اعلام کردند که بنزین پتروشیمی را حذف می کنند، به صراحت می گویم مساله واردات بنزین توسط شوهر من افترا و دروغ است.

ابتکار در پاسخ به سوالی در مورد خودروی برقی جمشید آرین گفت: این یک شانتاژ خبری است، نامه ای که منتسب به من بود، جعلی بود و افراد مورد پیگیرد قانونی قرار گرفتند.

وی در پاسخ به سوالی در مورد اینکه اگر جای آخوندی بودید استعفا می‌دادید گفت: خیر استعفا نمی دادم،  اگر جای مدیر عامل راه آهن بودم و میدیدم با انتصاب اشتباه من یک نفر مقصر شده، بله استعفا میدادم.

ایتکار در مورد تحصیل فرزندش در آمریکا گفت: تحصیل فرزندم در آمریکا، به معنای بهره گیری از موقعیت علمی این کشور است و مواضع خصمانه این کشور را نقض نمی‌کند، پسرم هیچگاه از رانت مادرش برای تحصیل در آمریکا استفاده نکرده است، اتفاقا خیلی هم برای تحصیلش در آمریکا هزینه کردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۸ - ۰۷ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
خانم ابتکار هر موقع پسر شما و پسر آقای آخوندی رفتن مدافع حرم بشن حرفتان را باور می کنیم.
پاسخ
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۵ - ۰۸ آذر ۱۳۹۵
۰
۰
اینکه افرادی مانند تو و اخوندی بر این مملکت فرمان میرانند مایه تاسف و بدبختی و نکبت است . چطور ادمی مانند تو و دیگران وقتی فرزندانشان در امریکا و غرب تحصیل میکنند میتوانند با امریکا دشمن باشند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها