کد خبر: ۴۰۲۱۷
زمان انتشار: ۰۲:۳۴     ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
کیهان:
مشخص شدن 26 نامزد جبهه پايداري

در تهران
26 نامزد ليست جبهه پايداري در تهران در حالي مشخص شده است كه شنيده ها از سرليستي مشترك غلامعلي حداد عادل و حجت الاسلام آقاتهراني حكايت دارد.
به گزارش فارس، سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي در نشست خبري خود كه سه شنبه ( امروز) برگزار خواهد شد، ليست جبهه پايداري را در تهران معرفي خواهد كرد.
كانديداها بجاي تخريب ديگران
اعلام برنامه كنند
جواد آرين منش عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس با تأكيد بر اينكه «كانديداهاي انتخابات مجلس به جاي تخريب ديگران و نفي ديگر كانديداها، به اثبات خود پرداخته و برنامه هاي خود را اعلام كنند»، كاهش مشاركت عمومي را راهبرد دشمن در انتخابات مجلس دانست.
وي با اشاره به حربه ها و سناريوهاي دشمنان براي ايجاد چالش امنيتي در كشور گفت: دشمن به دليل اينكه همواره از انقلاب اسلامي و ملت ايران زخم خورده و همچنين از آنجايي كه موج بيداري اسلامي با الگو گرفتن از انقلاب اسلامي ايران در منطقه به وجود آمده است، سعي مي كند با جمهوري اسلامي ايران مقابله كند و راه ضربه زدن به نظام و انقلاب اسلامي را در دلسرد كردن مردم از نظام و كاهش مشاركت ملت در انتخابات مي داند.
ترقي: حضور اعضاي جبهه پيروان در ليست هاي متعدد «پيمان شكني» است
عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي گفت: هر كدام از نامزدهاي اصولگرا كه عضو مجموعه جبهه متحد اصولگرايان و اضلاع آن هستند، و در ليست جبهه متحد قرار نگرفته اند، اگر در ليست هاي متعدد قرار بگيرند پيمان شكني كرده اند.
حميدرضا ترقي در گفت وگو با فارس، در خصوص قرار گرفتن نام برخي از اعضاي جبهه پيروان خط امام و رهبري در ليست هاي ديگر اظهار داشت: هر كدام از نامزدهاي اصولگراي عضو مجموعه جبهه متحد اصولگرايان و اضلاع آن اگر بعد از نهايي شدن ليست جبهه متحد باز هم به نامزد شدنشان از طريق ليست هاي ديگر ادامه دهند، پيمان شكني نسبت به تعهدات اخلاقي اوليه اي داشته اند كه از اصولگرايان گرفته شده است.
معاون امور بين الملل حزب مؤتلفه اسلامي بر همين اساس گفت كه بنابر اين بود از بين مجموعه نامزدهاي اصولگرا هر كدام در ليست قرار گرفتند بمانند و بقيه انصراف دهند تا موجب خرد شدن آرا نشود؛ از اين رو اگر كسي در ليست ديگري قرار گرفت پيمان شكني كرده و به تعهد اخلاقي خود عمل نكرده است.
متكي: همايش سراسري 290 نامزد جبهه متحد
اول اسفند برگزار مي شود
دبير اجرايي جبهه متحد اصولگرايان گفت: همايش سراسري 290نامزد اين جبهه اول اسفند در تهران برگزار مي شود.
منوچهر متكي در جمع دانشجويان دانشگاه تربيت دبير شهيد رجايي افزود: در اين همايش منشور انتخاباتي جبهه متحد اصولگرايان به همه نامزدها ارايه و تبيين خواهد شد.
وي در پاسخ به پرسشي درباره علت حضور ساكتين فتنه در جبهه متحد گفت: عده اي آقاي قاليباف را جزء ساكتين فتنه مي دانند اما در بررسي هاي صورت گرفته از ابعاد گوناگون مشخص شد كه آقاي قاليباف در مجموعه شهرداري فعاليت هاي زيادي را در موضوع فتنه و روشنگري داشته است بنابراين از نظر جبهه 8+7 مصداق ساكتين فتنه نيست.
متكي خاطرنشان كرد: اگر اينگونه بود حضرات آيات مهدوي كني و يزدي از قاليباف و جريانش براي كمك به جبهه متحد دعوت نمي كردند.
متكي در ادامه با بيان اينكه جبهه متحد در طول ماه هاي گذشته توانسته نقش محوري را براي اصولگرايان در انتخابات مجلس نهم ايفا كند گفت: ممكن است ايراداتي به افراد و يا نحوه چينش شوراي مركزي از سوي برخي اصولگرايان مطرح باشد اما واقعيت اين است كه جبهه متحد براساس يك كار كارشناسي چند ماهه شكل گرفته و در آن هرگز سهم خواهي مطرح نبوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۹ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
دروغ شاخدار متکی!!!
"اما واقعيت اين است كه جبهه متحد براساس يك كار كارشناسي چند ماهه شكل گرفته و در آن هرگز سهم خواهي مطرح نبوده است".

آقای باهنر در جلسه ماهانه جامعه اسلامی مهندسین شنبه مورخ 1/11/90
(قرین به مضمون- لطفا به سایت تشکیلاتش مراجعه شود):
" ما دو صندلی در جبهه متحد به جامعتین تخصیص دادیم،دو سهم به جبهه پیروان خط امام و رهبری و....."
احتمالا آقای متکی توی باغ نیست....یا نه دروغ لازمه سیاست بازی است!
جالبتر آنکه در لیست جبهه متحد دو نماینده شده سهم جمعیت موتلفه( آقایان بادمچیان و نبیی) دو تا شده سهم جامعه اسلامی مهندسین(اقایان باهنر و غفوری فرد یا یک نفر دیگر بجای او)و....

البته شایددانش آموختگان اکابر بدانند که به این می گویند شرکت سهامی جبهه متحد اما اینکه دیگران وارونه می فهمند به ما ربطی نداره!
خبرنگار 20:30
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها