کد خبر: ۴۰۱۷۱
زمان انتشار: ۲۰:۳۴     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
پا از مهمترین اعضای بدن انسان ها است و به نوعی از آن به عنوان قلب دوم انسان نام می برند. با توجه به این نکات باید یدانیم که توجه به پا و حفظ سلامتی آن از مهمترین کارهایی است که باید به آن عمل کنیم.
مشرق،تحقیقات جدید نشان میدهد که انجام حرکاتی با پا و گرم کردن عضلات پا قبل از هرکاری میتواند به داشتن قلبی سالم کمک کند.این مطالعات نشان میدهد که اختلال در عملکرد عضلات پا با نارسایی های قلبی در ارتباط است.
 
طبق این تحقیقات که در دانشگاه لیدز صورت گرفته است، دکترها نباید تنها به درمان قلب بیماران خود بپردازند بلکه باید با تجویز تعدادی نرمش برای عضلات پا از گسترش بیماری قلبی جلوگیری نیز بنمایند.
 


دکتر هری رویستر که سرپرست این آزمایشات بوده است میگوید:هدف اصلی ما از این تحقیقات نشان دادن نقش ورزش در کمک به افرادی بوده است که سابقه بیماری قلبی دارند و باید بگوییم در میان این ورزش ها گرم کردن عضلات پا راحتتر و موثرتر میباشد.
 
محققان از گروهی از افرادی که بیماری قلبی داشتند دعوت کردند و بر روی قلب و شش و عضلات پای آن ها بر طبق یکسری حرکت ورزشی تحقیقاتی را انجام دادند.آن ها با استفاده از دستگاه های پیشرفته مقدار اکسیژن موجود در عضلات پا را اندازه گیری کردند و دریافتند که با گرم کردن پاها شما آنزیم هایی را تولید میکنید که باعث کنترل مقدار انرژی میشوند.
 


در کل نتیجه اصلی این تحقیقات گرم کردن عضلات پا را قبل از هرکاری پیشنهاد میدهد.بیشتر افرادی که بیماری قلبی دارند از ناتوانی پاهایشان برای تحرک گله دارند و همین گرم کردن مداوم باعث میشود تا عضلات پا بیشتر به کار افتاده و قوی تر شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها