کد خبر: ۴۰۰۸۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۶     ۱۹ آبان ۱۳۹۵
ارتش سوریه و نیروهای مقاومت پس از آزادسازی مدرسه الحکمه و ارتفاعات اطراف آن، عملیات وسیع خود را برای پاکسازی محله «ضاحیة الاسد» و دو شهرک «الراشدین 4 و 5» شروع کردند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نیروهای سوری و مقاومت پس از  آن که صبح امروز موفق شدند مدرسه «الحکمة» را در جنوب غرب مجتمع‌های 1070 آزاد و مواضع خود را در این منطقه تثبیت کنند از ساعتی قبل عملیاتی را در حومه غربی این مدرسه آغاز کردند.

یک منبع میدانی به بین الملل فارس اعلام کرد که نیروهای مقاومت موفق شدند ارتفاع‌های غربی این مدرسه را پاکسازی کنند. در واقع با پاکسازی این ارتفاعات، شهرک الحکمة نیز زیر آتش نیروهای مقاومت قرار گرفت.

به گفته این منبع، گروه دیگری از نیروهای مقاومت مستقر در جنوب محله الحمدانیة و مجتمع 1070 عملیاتی را برای پاکسازی بازار «الجبس» آغاز کردند.

اندازه واقعی    

همزمان با تثبیت مواضع نیروهای مقاومت در مدرسه الحکمة و ارتفاعات حومه، ارتش سوریه از دقایقی قبل عملیات بزرگ و وسیعی را برای پاکسازی محله «ضاحیة الاسد» و دو شهرک «الراشدین 4 و 5» شروع کرد.

این در حالی است که عملیات نیروهای مقاومت در حومه محله «منیان» در شمال منطقه ضاحیة الاسد همچنان ادامه دارد.

در هیمن راستا، جنگنده‌های روسیه پس از ۲۰ روز مواضع تروریست‌های جیش الفتح رادر مناطق جنوبی و بخصوص الراشدین 5 هدف قرار می‌دهند.



اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها