کد خبر: ۳۹۹۳۰
زمان انتشار: ۰۱:۱۸     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
"سارا پالين" خواهان حمايت از نامزد جمهوري خواهان در برابر اوباما براي شكست دادن وي در انتخابات پيش رو شد.
به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران، "پالین" از اعضای جنبش موسوم به "تی پارتی" آمریکا و فرماندار اسبق ایالت آلاسکا از رای دهندگان آمریکایی خواست تا از نامزدهای حزب جمهوری خواه حمایت و با سیاست های باراک اوباما مخالفت کنند.

وی گفت: با این حال، برای سر و سامان دادن واشنگتنی که اوباما ساخته است، باید از صندوق های رای، قدرت را به مردم بازگردانیم. به قول معروف، وقتی یک کشتی در حال غرق شدن باشد، به تنها چیزی که نیاز نیست، فردی است که بیاید و به شما درباره حفظ ظاهر کشتی تذکر بدهد.

وي در نشست موسوم به "کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران" گفت: در ماه نوامبر، ما بار دیگر سنا را پس می گیریم و حضور خود را در مجلس نمایندگان، محکم خواهیم کرد. واشنگتن باید هوشیار باشد که وطن پرستان در تی پارتی همچنان زنده و بیدار هستند، ما بیشتر انتخاب می کنیم و این بار، انتظار داریم مقامات ارشد را در کنگره به دست گیرند.

پالین گفت: حال نمی دانیم که نامزد جمهوری خواهان در برابر اوباما و سیاست های شکست خورده وی چه کسی خواهد بود ولی این را می دانیم که این انتخابات، جنگی دشوار خواهد بود و نامزدهای ما باید آماده، قوی، پرشور برای مبارزه در راه آرمان های آمریکا باشد و به درستی، به اصول محافظه کارانه قانون اساسی بازگردد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها