کد خبر: ۳۹۸۷۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
توييتر رسما اعلام كرد كه حدود 8 درصد از نيروي كار خود را اخراج خواهد كرد. اين شركت اوايل هفته گذشته از قطعي شدن فرايند اخراج تعدادي از كاركنانش خبر داده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بلومبرگ، اين افراد حدود 300 نفر از كارمندان توييتر را شامل مي شوند. اين شركت سال گذشته و همزمان با انتخاب جك دورسي به عنوان مديرعامل جديد هم تعدادي از كاركنانش را اخراج كرده بود.

البته برنامه ريزي اين اخراج ها به طور دقيق انجام نشده و ممكن است تعداد افراد اخراجي تغيير كند يا حتي تعدادي به اين عده اضافه شوند.

برخي كارشناسان معتقدند عامل اين اخراج ها كاهش درآمد توييتر در سه ماهه سوم سال 2016 بوده است. اين شركت به همين علت درصدد كاهش هزينه هاي خود است و به تازگي نيز تعدادي متخصص بانكي را براي بررسي روش توييتر استخدام كرده است.

قبلا گفته مي شد سيلز فورس، والت ديسني و آلفابت به دنبال خريد توييتر هستند، اما در عمل هيچ يك از اين شركت ها ادعاهاي ياد شده را تاييد نكردند.

توييتر در 12 ماه گذشته 40 درصد از ارزش سهام خود را از دست داده است و در اين شرايط توان رقابتي كمتري با گوگل و فيس بوك دارد. ولي مشخص نيست اخراج كارمندان مي تواند از ميزان اين فشارها بكاهد يا خير.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها