کد خبر: ۳۹۸۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
 الغرافه در هفته‌ شانزدهم ليگ ستارگان قطر موفق شد با درخشش فرهاد مجيدي با نتيجه‌ سه بر دو الخريطات را شکست دهد و سه امتياز حساس بيرون خانه را به دست آورد.

برونو متسو سرمربي فرانسوي الغرافه پس از پاياني بازي با بيان اين که از کسب اين پيروزي پر گل خوشحال است، گفت: از اين که توانستيم پس از چند هفته‌ ناکامي سرانجام طعم پيروزي را بچشيم و خودمان را از شرايط بحراني نجات دهيم، خوشحالم. در اين بازي توانستيم با درخشش هر دو مهاجم جديدمان سه گل به ثمر برسانيم. از اول فصل تاکنون چنين پيروزي پر گلي را به دست نياورده بوديم و اين خوشحالي مرا دو چندان مي‌کند.


متسو درباره مجيدي که در اين ديدار پس از هفت بازي رسمي ‌ سرانجام پايش به گلزني باز شد و دو گل به ثمر رساند گفت: از اين که فرهاد توانست سرانجام در اين ديدار پايش به گلزني باز شود، خوشحالم. او بازيکن بسيار خوبي است و در اين هفته‌ها فقط شانس با او يار نبود که نتوانست براي تيمش گلزني کند. اين دو گل مي‌تواند روحيه او را بالا ببرد و در ادامه رقابت‌ها عملکردش را بهتر کند. تاردلي هم نمايش خوبي داشت و مطمئنا با اين گلي که به ثمر رساند روحيه او بالا خواهد رفت و در بازي‌هاي بعدي بهتر کار خواهد کرد.


سرمربي فرانسوي الغرافه درباره تماس فدراسيون فوتبال سنگال براي عقد قرارداد دوباره با او گفت: آن‌ها با من تماس گرفتند، اما هنوز هيچ مذاکره‌اي صورت نگرفته است.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها