کد خبر: ۳۹۸۰۴۱
زمان انتشار: ۱۵:۱۶     ۲۸ مهر ۱۳۹۵
يك مديرعامل چيني 200 كارمند خود كه براي مطالب او در شبكه اجتماعي توئيتر كامنت نمي‌نوشتند را جريمه كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، يكي از شركت‌هاي بزرگ ارايه‌دهنده خدمات مسافرتي و جهانگردي در استان شاندونگ چين كارمندان خود را مجبور كرد براي همه مطالبي كه از سوي مدير اين شركت روي شبكه اجتماعي توئيتر به اشتراك گذاشته مي‌شود، كامنت بنويسند.

رسانه‌هاي محلي گزارش دادند حدود 200 نفر از كارمندان اين شركت كه از دستور فوق پيروي نكردند و براي مطالب منتشر شده از سوي مدير كامنت ننوشند، به صورت نقدي جريمه شدند.

هر كدام از اين كارمندان به‌ازاي هر مطلبي كه بدون كامنت از كنار آن عبور كردند، معادل 6.50 دلار جريمه شدند و گروه مديريتي شركت اعلام كرد اين قانون همچنان اجرا مي‌شود تا از اين پس كارمندان نوشتن كامنت براي مطالبي كه شخص مديرعامل به اشتراك مي‌گذارد را كاملا جدي بگيرند.

بداخلاقي‌هاي اين مديرعامل پيش‌تر هم گزارش شده بود. بسياري از كارمندان در مصاحبه با رسانه‌هاي خبري چين اعلام كردند مدير شركت هر چند وقت يكبار در حالي كه يك تركه در دست دارد بين كارمندان راه مي‌رود و اگر به مشكلي بربخورد، موي مردان را از ته مي‌تراشد يا موي خانم‌ها را كوتاه مي‌كند.

يكي از مربيان انگيزشي كه با كارمندان اين شركت در تعامل است به بانك اقتصادي چانگژي اعلام كرد حقوق اين 200 كارمند براي ماه جاري كم شده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها