کد خبر: ۳۹۷۷۷
زمان انتشار: ۱۲:۲۹     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰

بهنام سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران تا کنون 29 انتخابات را پشت سر گذاشته و در همه آنها به زیبایی تکلیف خود را در برابر نظام ادا کرده و از همه آنها سربلند بیرون آمده است.

سعیدی گفت: انتخابات سال جاری از این حیث که مصادف با بیداری اسلامی در سراسر جهان است، یکی از با اهمیت‌ترین انتخابات جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و مردم باید با بصیرت و بیداری کسانی را انتخاب که دل نایب امام زمان (عج) را شاد کنند و قوانینی را وضع کنند که به نفع نظام اسلامی و مردم باشد.

وی با اشاره به راهپیمایی با شکوه 22 بهمن خاطرنشان کرد: 22 بهمن مایه افتخار، ابهت و سربلندی ملت ایران است و میراث کسانی محسوب می‌شود که خون دادند و با ایثار و از خود گذشتگی مایه روسفیدی ایران و اقتدار و الگو شدن آن در همه جهان شدند و ملت ایران با راهپیمایی با شکوه 22 بهمن دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کرد.

سعیدی با اشاره به جایگاه ملت ایران افزود: رهبری‌های روشنگرانه امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و وحدت و یک‌پارچگی مردم، بساط ظلم و ستم را در هم شکست و این بالاترین نعمت است و ما همیشه بدهکار این نظام هستیم که سایه امن آزادی و ایمان را بر زندگی ما افکند و چراغ راه تمام آزادیخواهان جهان شد.

وی با اشاره به فتنه 88 بیان داشت: عده‌ای فقط اسم اصلاح‌طلب را یدک می‌کشیدند، بدون اینکه اصلاحات را بشناسند و بدانند که اصلاح‌طلب واقعی به خون شهدای ملت خیانت نمی‌کند، سعی کردند، علیه نظام فتنه‌انگیزی کنند، اما با رهنمودهای ولایت فقیه و حضور پر شور مردم بصیر ایران بی‌نتیجه ماند.

فرماندار کرمان ابراز داشت: امروز شاهد بیداری مردم و فروپاشی حکومت‌های فرعونی و مستکبر جهان هستیم و بی‌شک روزی فرا می‌رسد که ملت‌های جهان فرو پاشی نظام سرمایه‌داری امریکا و رژیم صهیونیستی را جشن بگیرند و نظاره‌گر بر افراشته شدن پرچم صلح و توحید در سراسر جهان باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها