کد خبر: ۳۹۳۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی، نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر تأثیرگذاری انقلاب اسلامی ایران بر سایر کشورها و به ویژه بیداری اسلامی به خبرنگار شبستان گفت: اسلام تمام مقررات‌اش و تمام معارفش و تمام مبانی‌اش جهانی است و پیامبر گرامی اسلام برای کل جهان هادی و پیامبر است.

وی اظهار کرد: ظرفیت نظام مقدس جمهوری اسلامی بر مبنای سیره نبی مکرم اسلام و قرآن یک نظامی است که می‌تواند تبدیل به یک الگویی شود که همه جهان از آن تبعیت کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: ما معتقدیم که حکومت جهانی اسلامی به رهبری امام زمان (عج) تشکیل می‌شود و لذا ظرفیت انقلاب اسلامی ظرفیت بالایی است که باید از آن استفاده بهینه کرد.

وی با اشاره به کارشکنی‌های دشمنان برای عدم صدور پیام انقلاب اسلامی به دین تأکید کرد: طبق اظهارات آیت‌الله مهدوی کنی، امام خمینی (ره) در سفارشی به مسئولان وقت فرمودند که انقلاب راه خودش را باز کرده است، هیچ‌کس نمی‌تواند جلوی صدور انقلاب را بگیرد و قطعا برایش ایجاد زحمت می‌کنند اما نمی‌توانند مانع از صدور آن شوند و در نهایت فرمودند آنچه که مشکل ایجاد می‌کند اگر شما با هم نباشید به مشکل تبدیل می‌شود و اگر با هم متحد باشید هیچ‌گاه مشکلی پیش نمی‌‌آید.

وی ادامه داد: اگر ما وحدت داشته باشیم و خودمان با هم مشکل نداشته باشیم انقلاب راهش را باز کرده است و کسی نمی‌تواند جلوی صدور پیام انقلاب را بگیرد.

نایب‌رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یادآور شد: صدور پیام انقلاب یعنی صدور معنویت، اخلاق و عدالت و قطعا دشمنان همواره در مقابل آن می‌ایستند و مهم در این زمینه عملکرد ما به عنوان وارثان انقلاب اسلامی است که عملکرد مناسب و وحدت‌آفرین داشته باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها