کد خبر: ۳۹۳۳۹۰
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، فتح‌ا...زاده که سال‌های سال مدیریت باشگاه استقلال را به عهده داشت حال و روز استقلالی‌ها را به خاطر نتایجی که به دست آمده به خوبی می‌داند و در ارتباط با بازی استقلال و ماشین‌سازی می‌گوید: «بازی با ماشین سازی را تماشا کردم و فکر می‌کنم استقلال فقط به یک برد نیاز دارد تا از این شرایط خارج شود. مطمئن باشید اگر استقلال بتواند پرسپولیس را شکست دهد بازگشتش به لیگ اصلا دور از دسترس نیست.»

استقلال سال گذشته شرایط خوبی نداشت و در شهرآورد برگشت 4 گل خورد. حالا هم دقیقا استقلال در جایگاه خوبی نیست و پرسپولیس صدرنشین است. خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس مثل سال گذشته می‌تواند نتیجه را تکرار کند. نظر شما چیست؟ فتح‌ا...زاده در پاسخ می‌گوید: «بسکتبال که نیست پرسپولیس 4 یا 5 گل به استقلال بزند، فوتبال است. بازیکنان استقلال همگی باغیرت هستند و یک سرمربی سرشناس و هیأت مدیره استقلالی دارند و من معتقدم اگر استقلال امروز در رده چهاردهم جدول است خودش به آن رده رفته وگرنه تیمی استقلال را به رده چهاردهم نبرده است.»

بعد از بازی استقلال مقابل ماشین‌سازی افتخاری مدیرعامل استقلال گفت که در مورد منصوریان بعد از شهرآورد تصمیم می‌گیریم، مدیرعامل سابق استقلال با انتقاد به این صحبت افتخاری معتقد است که او باید پشت مربی‌اش بایستد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها