کد خبر: ۳۹۳۰۷۰
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
فرمانده انتظامي شهرستان اسلام‌آباد غرب از دستگيري عاملان تيراندازي در يكي از روستاهاي اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، بهروز سرتيپ‌نيا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در كرمانشاه از دستگيري عاملان تيراندازي در يكي از روستاهاي شهرستان اسلام‌آباد غرب خبر داد و اظهار داشت: طبق اعلام مركز فوريت‌هاي پليس 110 شهرستان مبني بر وقوع يك مورد تيراندازي در يك روستا، موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس قرار گرفت.

وي افزود: با تلاش‌هاي صورت گرفته دو نفر عامل تيراندازي با هويت مشخص شناسايي و با هماهنگي‌هاي به‌عمل آمده با مقام قضايي، دستگير شدند و يك قبضه اسلحه غيرمجاز به‌همراه يك تيغه خشاب كشف شد.

به گفته سرتيپ‌نيا، در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد موضوع مربوط به اختلافات مالي بوده است كه در اين خصوص پرونده تشكيل و به مقام قضايي ارسال شد و نيروي انتظامي شهرستان اسلام‌آباد غرب با اقتدار تمام با افرادي كه اقدام به ايجاد ناامني و رعب و وحشت در شهرستان كنند برخورد قاطع و قانوني مي‌كند.

فرمانده انتظامي شهرستان اسلام‌آباد غرب با اشاره به اينكه امنيت يك توليد اجتماعي است و شهروندان بايد به سهم خود در توليد امنيت در جامعه با پليس مشاركت كنند، از مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات را با پليس در ميان بگذارند و پليس را در همه حال محرم خود بدانند و ما را در تامين هر چه بيشتر امنيت شهرستان ياري كنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها