کد خبر: ۳۹۳۰۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰
اکنون پس از گذشت بیش از دو هفته از انتشار این خبر و تکذیب های مکرر از جانب آقای زاکانی، قالیباف و سایر اعضای جبهه متحد اصولگرایان، رسانه های حامی این جریان اعتراف کردند که لیست این جریان اصولگرایی بر اساس گروهها و احزاب و اشخاص بوده است و ...
پس از انتشار گزارشی در پایگاه خبری "بی باک" تحت عنوان " لیست سهمیه بندی جبهه متحد اصولگرایان در تهران" و تکذیب عجولانه آن توسط رسانه ها و اعضای جبهه متحد اصولگرایان، اکنون این جریان به این موضوع اعتراف کرده و در اتفاقی عجیب نسبت به کاهش تعداد نامزدهای روحانی در این لیست ابراز خوشحالی کرده است.

به گزارش بی باک، چندی پیش طی گزارشی اعلام کردیم که بنابر برخی شنیده ها، نحوه سهمیه بندی جبهه متحد اصولگرایان بدین صورت خواهد بود: 8 نفر سهمیه دو حزب ایثارگران و رهیویان انقلاب اسلامی ؛ 8 نفر سهمیه جریان موسوم به ائتلاف امام و رهبری؛ 4 نفر سهمیه آقای محمد باقر قالیباف؛ 4 نفر سهمیه آقای دکتر لاریجانی؛ و 6 نفر سهمیه جامعه روحانیت مبارز می باشد.

اکنون پس از گذشت بیش از دو هفته از انتشار این خبر و تکذیب های مکرر از جانب آقای زاکانی، قالیباف و سایر اعضای جبهه متحد اصولگرایان، رسانه های حامی این جریان اعتراف کردند که لیست این جریان اصولگرایی بر اساس گروهها و احزاب و اشخاص بوده است و جالب اینکه تعداد سهمیه های ذکر شده همان چیزی است که سابقا " بی باک" اعلام کرده بود مگر در موارد اندکی که آنهم اختلافات و درگیریهای حزبی و داخلی در این جبهه منجر به این تغییرات گشته و بعضا با اسامی دیگری از آنها نام برده شده است.

حال بعد از انتشار لیست نهایی جریان متحد اصولگرایی، رسانه های حامی آن اینچنین اعتراف نمودند: با نگاهی به تشکل ها و جریان های سیاسی حامی کاندیدهای جبهه متحد اصولگرایان مشخص می شود که در این دوره ۶ نفر از جامعه روحانیت مبارز تهران، ۸ نفر از جبهه پیروان خط امام و رهبری، ۹ نفر از اصولگرایان تحولخواه، ۵ نفر از حامیان سابق دولت و هم چنین دو نفر از حزب پیشرفت و عدالت در این فهرست حضور دارند.

گفتنی است؛ قبلا مسئول روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایی این خبر را تکذیب کرده و مدعی شده بود که هیچ سهمیه‌ای برای هیچ گروه و فردی در جبهه متحد اصولگرایان مطرح نیست!

زاکانی نیز در بخش خبری بیست و سی این موضوع را تکذیب کرد و قالیباف نیز طی نامه ای و سپس در تکذیب اصل نامه این موضوع را رد کرده بود.

نکته دیگر اینکه برخلاف تخریبهای مکرر اعضای جبهه متحد برای ضدروحانیت جلوه دادن اعضای جبهه پایداری انقلاب اسلامی، رسانه های حامی این جریان از کاهش تعداد نامزدهای روحانی در لیست نهایی تهران، تلویحا ابراز شادمانی کردند.

رسانه های حامی جبهه متحد، پس از انتشار اسامی لیست نهایی این جریان در تهران و کاهش تعداد روحانیون در این لیست، اینگونه خوشحالی خود را ابراز داشتند: یکی از نکات دیگر در فهرست این دوره جبهه متحد اصولگرایان کاهش تعداد روحانیون در این فهرست به ۵ نفر است که این مسئله هم در نوع خود و با توجه به سابقه جریان اصلی اصولگرا در ادوار گذشته قابل توجه است.

حال با توجه به این اظهارات و تخریبهای غیرمنصفانه ی اعضای این جریان علیه جبهه پایداری انقلاب اسلامی، برای مردم کاملا مشهود گردیده که چه کسانی از نام روحانیت و حضرت آیت الله مهدوی کنی سوء استفاده نموده است و درست همان راهی را در پیش گرفته که برخی جریانات انحرافی در کشور آنرا مد نظر قرار داده اند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها