کد خبر: ۳۹۲۵۴۵
زمان انتشار: ۱۷:۳۵     ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: شب گذشته درگیری خیابانی بین پنج جوان در پل خواجوی اصفهان باعث مجروح شدن جوان 25 ساله و کشته شدن جوان 24 ساله شد.
به کزارش پایگاه 598 ، جهانگیر کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به درگیری شب گذشته در حوالی پل خواجوی اصفهان گفت: ساعت 11:30 شب گذشته درگیری بین پنج جوان در پل خواجو که سنین بین 24 تا 25 سال را داشتند باعث استفاده از سلاح سرد بین طرفین دعوا می‌شود.

وی در تشریح وضعیت مجروحان این درگیری اظهار کرد: با بالا گرفتن درگیری بین این چند جوان با توجه به استفاده از سلاح سرد، یکی از این افراد که سن 24 سال داشته به علت ضربه چاقو بر گردن و شدت جراحات وارده در دم فوت می‌کند و جوان دوم نیز که 25 سال داشت به علت ضربه چاقو بر بدن و گردن به‌شدت مجروح می‌شود.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان اصفهان از انتقال جوان مجروح شده در این درگیری به بیمارستان خبر داد و افزود: حاضران دیگر در این درگیری پس‌ از این حادثه توسط مأموران پلیس با توجه به تحقیقات انجام‌شده در محل دستگیر و هم‌اکنون نیز در بازداشت به سر می‌برند.

وی علت این درگیری خیابانی را نامشخص دانست و بیان کرد: علت این نزاع به‌طور دقیق مشخص نیست و توسط مأموران پلیس آگاهی در دست بررسی است.

جهانگیر کریمی حمل سلاح سرد را غیرقانونی دانست و در توصیه‌ای به جوانان و خانواده‌ها گفت: خواهش ما از این افراد این است که در شوخی‌های بین یکدیگر و درگیری‌هایی که بین جوانان پیش می‌آید با توجه به اینکه فرد در آن لحظه حالت عادی ندارد از هرگونه رفتار پرخطر و استفاده از چاقو و وسایل این‌چنینی که ممکن است خطرات جبران‌ناپذیری به بار آورد پرهیز کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها