کد خبر: ۳۹۲۵۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
روزي كه دستگير شدم براي وصول طلبم به خانه كاوه رفته بودم، پرايد و موتورسيكلتي كه در خانه كاوه بود سرقتي و او براي گرفتن مهماني آنها را سرقت كرده بود، او قبل از دستگيري هر چند وقت يك بار دوستان سارقش را دور هم جمع مي‌كرد و براي آنها مهماني مي‌گرفت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران تسنيم «پويا»؛ چهارم مرداد سال جاري مأموران كلانتري 14 صالحيه كرج بعد از دريافت حكم قضايي از بازپرس كشيك سرقت دادسراي ناحيه 34 تهران براي دستگيري چند بزهكار مخفي شده در منزلي واقع در شهرستان صالحيه، وارد عمل شدند و پنج مرد و يك زن جوان را به اتهام سرقت بازداشت كردند.

در بررسي به عمل آمده از مخفيگاه متهمان يك قبضه اسلحه كلت كمري، يك قبضه اسلحه برنو، 18 عدد تير جنگي متعلق به سلاح برنو، حدود 10 گرم ماده مخدر شيشه، تعدادي شيشه مشروب دست‌‌ساز، يك موتور سيكلت و پرايد بدون پلاك كشف و ضبط شد.

همچنين در بررسي بيشتر مشخص شد اين سارقان حرفه‌اي در تهران و شهرستانهاي حومه پايتخت با استفاده از سلاح و با روش سوييچ كردن اقدام به سرقت پرايد مي‌كردند.

پس از انتقال متهمان به شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 تهران، آنها منكر سرقت شدند و مدعي بودند براي مهماني به دعوت صاحبخانه در مخفيگاه حضور داشتند و در حال خوشگذراني، توسط مأموران دستگير شده‌اند.

تحقيقات درباره اين پرونده در جريان بود كه متهم زن اين پرونده لب به اعتراف گشود و به كارآگاهان گفت: من فقط كاوه سردسته باند را مي‌شناسم و در روزي كه دستگير شدم براي وصول طلبم به خانه او رفته بودم، پرايد و موتورسيكلتي كه در خانه كاوه بود نيز سرقتي و كاوه براي گرفتن مهماني آنها را سرقت كرده بود، او قبل از دستگيري هر چند وقت يك بار دوستان سارقش را دور هم جمع مي‌كرد و براي آنها مهماني مي‌گرفت.

پس از كشف اين سرنخ و بررسي‌هاي بيشتر مشخص شد متهمان اين پرونده در زمينه سرقت پرايد در كلانتريهاي مختلف تهران از جمله 161 ابوذر و 113 بازار داراي پرونده هستند.

سرانجام علي وسيله ايرد موسي؛ بازپرس شعبه پنجم دادسراي ناحيه 34 تهران پس از اتمام جلسات بازپرسي از متهمان اين پرونده، براي آنها قرار جلب به دادرسي صادر كرد و اين سارقان پس از صدور كيفرخواست به زودي براي محاكمه در دادگاه حاضر خواهند شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها